هدایت شده از 𝑫𝒊𝒂𝒓𝒚 𝒐𝒇 𝒂 𝑭𝒂𝒊𝒓𝒚
دوتاش خوبه✨🛐😝
هدایت شده از Whisky de trigo
من فقط میتونم برای (بنی ، رزینا ، لیون ، لیام ، پرنیان ، مبینا ، کای ، دن ، لینا ، نیلا ، مایا ، متین ، الکس ، آرتین ، هیسونگ ، آتوسا ، لاوین،آراد ، یاسی ، لوران ، آیان ، رایان ، کیان ، لیلیان) بمیرم
بقیه به عنم
-لئون (آیهان)