هدایت شده از توابین | سید مصطفی موسوی
- بارکالله! مرد به این گندگی داره گریه میکنه! حالا که طوری نشده واسه چی گریه میکنی؟!
+ میترسم ننهم بمیره!
- ننهت نمیمیره! نترس! اما آخرش که باید بمیره! اونوقت چیکار میکنی؟ ننهی همه ما مُرده! ننه من، ننه کدخدا..
#کتاب عزاداران بَیَل
@ir_tavabin
هدایت شده از توابین | سید مصطفی موسوی
به قول جناب مولوی
من بندهی آنم که خموشی داند..
@ir_tavabin