هدایت شده از گِلایُل سپید
از زندگانیام گله دارد جوانیام
شرمندهٔ جوانی از این زندگانیام...
[شهریار]
هدایت شده از کارخونه ی متروکه ☫
https://eitaa.com/107478079/1382
محض اطلاعتون باید بگم که منم هستم 👈🏻 👉🏻
اشتباه.
https://eitaa.com/107478079/1382 محض اطلاعتون باید بگم که منم هستم 👈🏻 👉🏻
استاد ناراضی با شمان
هدایت شده از بسیار تاریکم
نمیشه که همیشه وقتی تو حالت بده بیام بهت پیام بدم، بیام بهت یادآوری کنم که من کنارتم، من هنوز دوستت دارم، من نمیخوام تو ناراحت باشی. پس من چی؟ من وقتی ناراحتم و دارم توی بیکسیم غرق میشم، تو چرا پیام نمیدی؟ چرا خودت رو بهم نشون نمیدی؟ یادآوری نمیکنی که برای من وجود داری؟ نکنه دیگه کنارم نیستی که پیام نمیدی؟ نکنه دیگه دوستم نداری؟ توام؟ واقعا..؟
نمیدونم واقعا من برای اولین بار به یه آدم خیلی دور پیام دادم و یکم عجیبه. واقعا عجیبه. حدا به خیر بگذرونه (اگرنه تبدیل میشم به ;) که هوش مصنوعی گفت).