اشتباه.
Θα 'ρθει το πρωί και θα περάσει Θα με λυπηθεί θα με ξεχάσει Όπως κι εσύ
من این زبان رو یاد میگیرم نه فورا و نه حتما.
وای درسته من با یزدانی فر چهارسال دوست بودم و الان بعد پنج سال ازش خبری شده، تازه اونم توی مجازی و خوشحال بودم از اینکه دارم باهاش حرف میزنم. ولی دلیل نمیشه هی پیام بده هی من ندونم چی بگم. وا خب.