هدایت شده از رواننشناس.
من صادقانه خستهام ولی خیلی جدی دارم به زندگی روزمره ادامه میدم انگار هیچ فاجعهای در حال وقوع نیست.
کاش منم 500 مایل با خونه ام فاصله داشتم. خدایا من یک دنیا با خونه ام فاصله دارم، یک دنیا، یک دنیا، یک دنیا.
اشتباه.
خودم خوشحالی خودمو خراب میکنم.
هع من خودم رو خودم ایراد میذارم، فکر کردی میتونی بیشتر از خودم ازم ایراد بگیری؟