کاش منم 500 مایل با خونه ام فاصله داشتم. خدایا من یک دنیا با خونه ام فاصله دارم، یک دنیا، یک دنیا، یک دنیا.
اشتباه.
خودم خوشحالی خودمو خراب میکنم.
هع من خودم رو خودم ایراد میذارم، فکر کردی میتونی بیشتر از خودم ازم ایراد بگیری؟
بذارید ادیتی که زدم و دیشب/صبح انقدر بابتش خوشحال بودم و بعد فهمیدم چون چهارصبحه خوشحالم اگرنه ادیتم همونقدر مزخرفه رو براتون بذارم.