هدایت شده از 𝙈𝙖𝙧𝙨⋆
بنامِ خالق شما فضانوردانِ عزیز
من باتوجه به مودِ رندومم تصمیم گرفتم برایِ اولین بار در تاریخِ 𝙈𝙖𝙧𝙨 یه تقدیمی بزارم که درواقع ۹۰ درصدش با برادرِ گلم معاناتِ و بنده فقط یک واسطم😔.
حالا این تقدیمی چیه؟ اینه.
خواستید یا نخواستید این پیامو شوت میکنین تو چنل زیباتون و لینکتون رو هم میندازید تو این📬جا
باتشکر از ستاد فضانوردان🙏🏼.
[مدیریت ناسا]
هدایت شده از زکریای ناراضی
دوستان این شبا دعا کنیم. برای هم دعا کنیم. برای بیماران سرطانی دعا کنیم. برای اونایی که قلبشون مشکل داره، عمل قلب باز کردن،
برای همهی "انسان ها" دعا کنیم
شاید یه تیری در تاریکی باشه