اشتباه.
#غاس_فرینغ #بتر_کول_سول
فکر اینهمه زحمت بکشی فیلم خفن بسازی بعد یه عرب بیاد به فیلمت بگه بریکینق باد
اشتباه.
کجا فیلم میبینی . یا فیلیمو یا دلفان اگه نبود نکست مووی
الان بتر کال سال رو چون با بابام میبینیم از فیلمیو دیدیم اما مانی هیست رو با ریحانه از دلفان دیدیم.