اشتباه.
کجا فیلم میبینی . یا فیلیمو یا دلفان اگه نبود نکست مووی
الان بتر کال سال رو چون با بابام میبینیم از فیلمیو دیدیم اما مانی هیست رو با ریحانه از دلفان دیدیم.
اشتباه.
یه ادیت زدم، خانمان سوز (خانمان خودم سوخت)
هفتصد بار کل متنش رو از اول درست کردم.