اشتباه.
میدونستید این پیری، (امیدوارم از این حالت های کفرآمیز نباشه پس میگم نعوذبالله) مثلا خداست؟ و اون خان
نگاه خانومی رو داشته باشید. یکم وحشتناکه ولیخب.
اشتباه.
اینم آدمه خیر سرش.
تو شیش سال مداوم برو باشگاه ببینم میتونی اندازه آدم که از بدو عضله ای بوده عضله دربیاری یا نه.
اشتباه.
این نقاشی رو حتما تا الان دیدین. اسمش آفرینش آدمه.
واقعا تابلوی پر جزئیات و زیباییه ولی ازش خوشم نمیاد. خ بهش.
ولی شماها نمیدونید چقدر خوشمیگذره بری تو گوگل چیزای جالب پیدا کنی اونم ساعت پنج وچهل و پنج دقیقه صبح.