اشتباه.
سعی دارم تا شب نخوابم بلکه بتونم ساعت خوابم رو درست کنم.
دارم میمیرم از خواب.
میدونستید وقتایی که مغزم واقعا بخاطر کمخوابی قفل میزنه، فکر میکنم میتونم ادیتای بهتری بزنم و واقعا بهتر میشه ادیتام؟
اشتباه.
میدونستید وقتایی که مغزم واقعا بخاطر کمخوابی قفل میزنه، فکر میکنم میتونم ادیتای بهتری بزنم و واقعا
ادیت هایی که نصف شب ها که خوابم میاد میزنم خیلی بهتره
اشتباه.
ادیت هایی که نصف شب ها که خوابم میاد میزنم خیلی بهتره
و بیشتر اوقات دوستشون دارم چون اونموقع مغزم نمیتونه تحلیل کنه که چخبره و چخبر نیست
اشتباه.
سعی دارم تا شب نخوابم بلکه بتونم ساعت خوابم رو درست کنم.
به درک واقعا و جدی. میرم میخوابم.