سلاممممممم 💗💗
مسابقه عالیی بودد اما نفر سوم شدیم💔😐😂
یه گروهه بود واقعا لایق برنده شدن بودن که شدننن
↳Little angels.🇮🇷
دارم سیبزمینی آب پز میپزم ☺️🥔
در حین دیدن این پست بیزحمت یه فاتحه هم برامبخونید 😊💜