۱. گفتم که 😭😭😂
۲. دیر خوندم پیامتو 😂❤️
۳. خیلیییی سربلند کردم 👈🏻👉🏼
۴. از دور حذف شدیمم😭 الان باید سال بعد دوباره بریم
۵. مِلورین .. همینجوری بخون دیگه خودت َ و ِ اضافه نکن 💕
#ناشناس
↳Little angels.🇮🇷
اقا دیگه همینه که هست ، چرا منو میفرستین تو اشپزخونه ؟😞😂
اغاز سال جدید چینی 🏮🧧
و اغاز سال جدید چینی اسب که به ما ایرانا مربوط نمیشه رو بهتون تبریک میگم