از شخصیتت بگو 👇🏻:
https://abzarek.ir/service-p/msg/2464086
خب من یه ادم خیلی احساسی هستم ✨ یه سری وقتا مودی میشم ( الان همه میگن چون خردادیای 😂🙄) ✨ تایپم:ENFJ
ادم هارو خیلی سریع میبخشم ، از غیبت و.. خیلیی بدم میاد ، اجتماعیام ، همیشه دلم میخواد چیزایی که میدونم روبهبقیه بگم، اصبی نمیشمم، حرف زیاد میزنم
همیشه ادمای نزدیک زندگیم میگن :درکت بالاعه/بیشتر از سنت میفهمی/همیشه خودمو جای بقیه میزارم بعد قضاوتشون میکنم 🌸👀
↳Little angels.🇮🇷
دوباره دارم آشپزی میکنم 👩🏻🍳
بیاین پیویی یه کاری بکنین که اشپزی نکنمم
اثرات اشپزی قبلیم هنوز روی ظرف مونده
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اربعین امسال رو نیام ، دیگه واقعا من دیگه دارم نمیتونم 😭
شاید باورتون نشه ، ولی من یه بار املت رو بدون روغن پختم😐🤢
. یادم رفته بود روغن بریزم🙎🏻♀🙎🏻♀
۱. این یک امتحان الهی است و خداوند دارد صبر تو را امتحان مینماید صبور باش😌😂
۲. تو که از من بدتری 😚😂 ، منم دقیقا وسط املت اومدم روغن ریختم🤢🥴
۳. چرا هست! زمانی که معلم میخواد نمره رو بگه
صورت ادم میشه مثل زردچوبه💛
#ناشناس