دعا کنین برام
*دارم میرم جایی که زهرا و رها التماسم میکنن نهههههههههه نروووووو😂🙈
تصمیم گرفتم خودم باشم🌸
یکی از زیباترین کتاب هایی که خوندم ولی رفتیم شمال تو ویلا جاگذاشتم
یعنی غیب شد
هیچوقت هم پیداش نکردم 😭
•الان میخوام برم دوباره بخرمم•
↳Little angels.🇮🇷
چه توقعهایی داری : اینجا 👈🏻 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1x76fw4&btn=. من راست
خوراکی موردعلاقت : اینجا 👈🏻
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1x76fw4&btn=.
همههه خوراکی هارو دوست دارمم
مخصوصااا نودل ولی تنهایی نمیچسبه با زهرا و رها میچسبه🫂💜
ولی بستنی قیفی با سس شکلااات ، چیپس و پفک ووو مارشمالوو 🍿🍨
خلاصه هر خوراکی ای بود بود ولی زهرا و رها هم باشن ☘