جوابتو تو ناشناس داده بودم
ایدی تو ندارم بیام پیویت ، ولی ایدی من تو بیوگرافی کانال هست بیا پیویم💙
#ناشناس
↳Little angels.🇮🇷
بیا استایلتو توصیف کن : اینجا 👇🏼 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1x76fw4&btn=. من
بزرگ ترین حسرت ت : اینجا بگو 👇🏼
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1x76fw4&btn=.
هرکسی به هر نقطه ای که رسیده کلی زحمت کشیده ...
شده خودمو بزارم جای زندگی بقیه و حسرت بخورم اما موقت بوده 😂
حسرت یه سری چیزا رو دارم که انشاالله میرسم بهشون 🫂🌸
ولی خلاصه ای والا حسرت خاصی ندارمممم
چی بگممممممممممممممممم