«مگی، داستانها هیچ وقت تمام نمیشن. البته کتابها مایلند که توی کلهمان فرو کنند که قصهشان به آخر رسیده، اما داستانها همیشه ادامه پیدا میکنند. قصهها همانجور که با اولین صفحه شروع نمیشوند، با آخرین صفحه هم به پایان نمیرسند.»
سیاه خون
از آنجایی که بنده علاقهی وافری به چشم و چار دارم پس؟ بهره ببرید
هدایت شده از Tweety
من هشتاد سالمم بشه باز اون لحظهای که اون دکمه رو فشار میدم کابل جاروبرقی جمع میشه ذوق میکنم
اتاق زیرشیروونی
تنها راه مووآن کردن اینه که درگیر یه درامای دیگه بشی
موضوع خاورمیانه، زندگیم، سریالی که دارم میبینم: