318.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دل را به امانت سپردم،
تو امانت شکستی و بیصدا گذشتی.
وفا در سخن بود،
و خیانت در عمل .
غمگینم برا کسی که:
نمیداند بین ماندن و رفتن کدام رو انتخاب کند؟
بماند از رنج بسوزد؟
یا برود از دلتنگی بمیرد!
روزی التماس کسی را کردم
تا مرا همانطور دوست بدارد که او را دوست داشتم
و این غم انگیزترین کاریست که تا امروز کرده ام .
زندگی به چه دردم میخورد
وقتی میبینم کسی که با تمام وجود دوستش دارم
رویم هفت تیر کشیده است؟
نازنین/داستایفسکی
داریوش اقبالی841.mp3
زمان:
حجم:
5.1M
اگر یه روزی ازت در مورد من پرسیدن
بهشون بگو؛
اون تنها کسی بود که تو این دنیای پر از دروغ فریب ؛
واقعی دوستم داشت ؛ صادقانه کنارم بود
ولی من شکستمش