خب پس ما چی؟
بدبختی ما اینه که خدارو قبول داریم
آخرتو میشناسیم ، حلال و حروم و واجبات رو هم میشناسیم
اما..
عمل نمیکنیم !!
خودمون قضاوت کنیم خدا با مایی که همه چیزو میدونیم چیکار کنه؟((:
خدا در جواب رفتار و عمل ما میفرماید :
شما چون مؤمن هستید ، مسلمان هستید و دوست دارم شمارو در بهشت الرضوان ببینم
در این دنیا شمارو مبتلا میکنم به چند چیز برای این که کفاره اعمالتون باشه! و وقتی عزرائیل آمد جانتون رو گرفت و قبض روح شدید ، دیگه نه فشار قبر داشته باشید نه وحشت محشر داشته باشید..
یک راست بعد از ملاقات من وارد بهشت شوید..
پس اینها کفاره گناهان ما است
•لونـا•|Luna
خدا در جواب رفتار و عمل ما میفرماید : شما چون مؤمن هستید ، مسلمان هستید و دوست دارم شمارو در بهشت ا
رفقا اینو من نمیگم امام کاظم (ع) میفرمایند!
اما اینها که مشرکن، کافرن، منافقن
اگر کار خوبی دارن من تو دنیا تمام پاداششون رو میدم که روز قیامت هیچ حساب و کتاب در مورد پاداشی نمونده باشه
به قول یه بزرگواری اگر میدونستیم چقدر سختی های این دنیا به درد آخرتمون میخورد حاضر نبودیم یک لحظه هم در این دنیا خوش باشیم!