یه زمانی وقتی دلمو مشکوندن گریه میکردم :)
ولی الان وقتی دلمو میشکونن فقط دردشون
میکشم دیگه گریم نمیاد از بس که دلمو شکوندو
دیگه واسم عادی شده :))💔
💔بیسیم آغشته به خون شهید محمد جهانگیری💔
#پنجشنبه_های_شهدایی
#شاهچراغ
#شهیدانه🕊🕊
هدایت شده از .متروك.
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خستم از دوری تو من هنوز امید دارم تا بطلبی بیام حرمت:) 💔