یکی رو پیدا کنین
که هم بشه باهاش دعوا کرد،
هم قربون صدقش رفت
هم بشه باهاش درباره همه چی حرف زد
آدمیزاده دیگه...
به هرکسی نمی تونه بگه حالش بده.....
#شبتون_بدون_دلتنگی 💔
https://eitaa.com/himatoranj/990
وای وای وای
اینجا اینقدر خوبههه :))
مخصوصا طبقه بالای حرم طبقه
کلا مخصوص خوابیدن اینقدر خوشه :))