نذار ابهـت هیچ آدم خبرهای
تو رو بگیره، اون بهت میگه:
من بیست ساله کارم اینه!
آدم ممکنه کاری رو بیست
سال تموم هم اشتباه انجام
بده..‼️🙃
میگفت که:
وقتی به کسی خوبی میکنی،
برای #خدا بهش خوبی کن.
برای #خدا دلشو شاد کن .
تا اگه یه روزی در حقت بدی کرد ،
یه روزی یادش رفت،
یه روزی جبرانش نکرد
دیگه فکرت ناراحت نشه ،
دیگه #غصه نخوری...
راستمیگه(:
|#آرامِجان♥️|
•لونـا•|Luna
_
هرگز از یاد نبردم ،
من ِمدهوش تو را !
من نه آنم که توان کرد
فراموش تو را . . (:
هر وقت که دستتون از همه جا کوتاه شد، با همهی وجودتون این جمله رو بگید...
خیلی بینظیره..😍🌿
وَأُفَوِّضُ أَمْرِي إِلَى اللَّـهِ ۚ إِنَّ اللَّـهَ بَصِيرٌ بِالْعِبَادِ.
کارم را به خدا میسپارم، خداوند بینای به بندگان است
|#آرامِجان♥️|