اشـکـِهـو
تلخ و شیرینِ جهانِ گذران میگذرد من به شیرینیِ آن لحظهی دیدار خوشم :)
چونوعده مَنیَمُت بدادهپسمنتظروصآلاوباش
اشـکـِهـو
غمتمشیرینه؛
موهاتوکهنامرتبکردیروزمنوشبکردیبا
حسرتنگاهبهزینبکردیروزمنوشبکردی.
اشـکـِهـو
موهاتوکهنامرتبکردیروزمنوشبکردیبا حسرتنگاهبهزینبکردیروزمنوشبکردی.
صحبتمازحسادتاستوبیشترمالارمنیهایی.
اشـکـِهـو
بهقولآقایبختیاری: بغلبگیرمراکهاحتیاجمنبغلاست . / صدو۲۸من-
دوایدردهرعاشقیبغلاست.