هدایت شده از TB.FARUGH
ازدواج تو سن ۱۳ سالگی زینب خانوم؟ ؛
مبارک باشه خانومییی ، دختره ی ِدهه نودی
با ۱۳ سال سـن🦦💍 . . .
https://eitaa.com/joinchat/2082014435C63adb6710b
یکم زود نبود برات زینب خانوم ؟☕
پستاش ایتـــٰارو ترکوندهه
محاله چنلشو نداشته باشی 🤍:))
📜 ¦ این پیام ُفور کنید ، ،
ماهيگلي . نرگسخانوم . ماوي . دفترچهخاطرات . پارادوکسي . حیدرکرار عضو باشید ؛
بهتون تایپو میدم و خفن حمایت میکنم🔥.
یهٔ جذب تضمین ِ🎯