هدایت شده از چـــٰاوان .
شرمندۀ محبتت ای غم که در فراق
حال مرا به جز تو نپرسید هیچکس
هدایت شده از چـــٰاوان .
عجیب است..
هنوز اینجا برای تو مینویسم،
با آن که میدانم نمیخوانی : ))
هدایت شده از دِنج مَن🏴.
خدانگهم داره دوستام سرگرم شن با خاطره گوییام..
(همش ۳الی۴ ساعت رفته بودیم بیرونا❤️🩹🦦)
هدایت شده از دِنج مَن🏴.
.
جاداره از تمام کسانی که تولدمو بهم تبریک گفتن تشکر ویژه کنم🫂🤝🏻..
شماها جور دیگه ایی تو قلب و یاد من جادارید🍃⭐️🎀...