دل ندارم کِ به معشوقِ زمینی بدهم؛
دلِ من گوشهی صحنت به خدا جا مانده..
🪴@MIAAD_180
چشمم بههیچ پنجره رغبت نمیکند ،
جز با ضریح ِپاک ِتو صحبت نمیکند .
🪴@MIAAD_180
گوشه نشین باشید...!
زیرا رفیقان شما در گذر زمان تغییر کرده اند...
بنابراین آرامش دل در تنهایی یافت میشود...!
سیدناامامصادق[ع]
_بحارالانوار،ج۴۷،ص۶۰_
🪴@MIAAD_180