ولی من دلم تنگ شده بود برای صدات ...
برای حرف زدن های طولانیمون...🙃❤️🔥🫂
🪴@MIAAD_180
اینو یادت باشه،آدم اشتباه همه چیز رو میندازه گردن تو، آدم درست اشتباهات رو هم درست میکنه...
🪴@MIAAD_180
میانِ این همه نوکر به فکر من هم باش ؛
منی که از همه جزتو عجیب خسته شدم .
🪴@MIAAD_180
ولی زمان هیچگاه دردی را دوا نکرد،
این ما بودیم که به مرور
به دردها عادت کردیم ...
🪴@MIAAD_180
شهادت...
آقا پسر و دختر خانم ، نمیشناسه
مثل شُهدا زندگی کنی شهید میشی...!❤️🔥
🪴@MIAAD_180
اسفندو فروردینِ ما فرقی نخواهد داشت
تقویم را بیهوده در تکرار میخواهی...
🪴@MIAAD_180