9.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
استوریتون رو منباب طنز برداشت میکنیم
ولی بی وطنی و بی شرفیت ثابت شد...😒
🪴@MIAAD_180
23.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نه کودکان میناب مهم بودن و نه وطن فقط اینترنت میخواییم...😒😡
🪴@MIAAD_180
مجتبی رمضانی466_8950939374521.mp3
زمان:
حجم:
3.2M
شرح حالم :)
مو به مو ...🙂❤️🔥
🪴@MIAAD_180
خسته ام، از همه ی شهر و گرفتارانش...
کرمی کن که دلم کرببلا میخواهد...💔
🪴@MIAAD_180
وقتی فکر کردی داری دور میشی؛
فقط یلحظه یاد این بیوفت
اون موقع که لحدو میزارن
نمیتونی هیچدفاعی کنی؛
اون موقع که مرگ میاد سراغت
دیگه دستت از دنیا کوتاه میشه؛
حتی با وجود فکر کردن به این موضوعات هم
[ بازم ارزش داره ... ؟ ]
ارزش داره غیبت کنی ، دروغ بگی ، نگاه حرام کنی و... ؟
لحد بالاسرته ها ، چه امروز چه ۱۰۰ سال دیگه بالاخره قراره بیاد بالاسرت ؛
علاوه بر لحد ممکنه امامت هم بیاد بالاسرت
حالا به من بگو ؛
بازم ارزش داره ؟؟؟؟؟؟؟
🪴@MIAAD_180
تامحرم...
نگرانم:)
نگرانم نکندخواب بمانم!
نکندبغض من از شدت
غم نه ببارد..نه بکاهد..
نکنداشک نریزم؟
نکندکرب و بلا را ندهی حضرت ارباب؟
نکندبازبمانم؟
نکندبازنخوانم که حرماهل حرممیروعلمدار نیامد
نکند پای پیاده حرمت بازبماند به دلم حسرت و آهش؟
نگرانم..نگرانم
نکنددیرشودجای بمانمنگرانم:)🙃💔
🪴@MIAAD_180
میعاد|𝑴𝑰𝑨𝑨𝑫
دخترشهید:)))) @yamin_21
امروز دختر شهید اومده بود بالای سن 🙂💔
حدودا سه سالش بود :)
با احترام آوردنش بالای سن ...
بهش هدیه روز دختر دادن
چند نفر دیگه هم هدیه دادن
از گل نازک تر بهش نگفتن
و با احترام دادن بغل مادرش:)
اونجا یه صحنه تو ذهنم تداعی شد
سه سالش بود ...
دختر شهید بود ...
باباش امام امت بود ، جگر گوشه پیامبر بود ...
میدونید چی شد؟؟
تو بیابونا گم شد
خار تو پاهای کوچولوش رفت...
موهاش سوخت ...
گوشواره هاشو کشیدن ...
عروسکش رو النگوش رو به غارت بردن
هرچی بگم تمومی نداره 💔
و در آخر ... براش به عنوان هدیه سر سوخته و غرق خون باباش رو آوردن 💔
غيرت ایرانی اجازه نمیده دوباره ماجرای شام اتفاق بیوفته
چقدر تفاوت هست بین این دختر شهید و آن دختر شهید ❤️🔥
🪴@MIAAD_180