eitaa logo
جبهه سایبری عصای موسی'
35.3هزار دنبال‌کننده
39.5هزار عکس
39.6هزار ویدیو
144 فایل
☘می‌دانم که خدای متعال اراده فرموده، این ملت را به عالی ترین درجات برساند، اگر مقاومت کردید قله را فتح خواهید کرد #شهید_سیدعلی_خامنه_ای 🔷️آتش توهین و تحریف، حریف حقیقت نخواهد شد #شهید_رئیسی 🔶️بنای خداوند این است که این حکومت را جهانی کند #شهید_سلیمانی
مشاهده در ایتا
دانلود
911.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چه بساطیه آخه...! خانمه توی فاصله نیم متری نمیتونه یک داماد رو درست نشونه بگیره ببین زد کجا... دامادو بزن چرا تیر هوایی میزنی😁
جبهه سایبری عصای موسی'
❌ترامپ در پاسخ به شبکه ۱۲ اسرائیل: هیچ توافقی را که برای اسرائیل خوب نباشد، منعقد نمی‌کنم. اینجا بر
🔶رسانۀ اسرائیلی: تفاهم میان ایران و آمریکا به ضرر ماست 🔹شبکه ۱۳ اسرائیل: صحبت از مذاکرات پیشرفته میان ایران و آمریکا است درحالی است که مسائل حیاتی برای اسرائیل، در این تفاهم‌نامه وجود ندارد. 🔹اگر آتش‌بس بین ایران و آمریکا به مدت ۶۰ روز تمدید شود، این کاملا با آن‌چه اسرائیل می‌خواست در تضاد است. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
ژنرال صهیونیست: ایران در جنگ پیروز شد 🔹گیورا ایلاند، رئیس سابق شورای امنیت داخلی اسرائیل: سناریوی بهتر برای آمریکا، بازگشت به روال پیش از جنگ در تنگه هرمز با رفع محاصره علیه ایران است. 🔹ایران در این جنگ پیروز شد، شاید پیروزی با چند امتیاز بیشتر اما این یک پیروزی آشکار است؛ آن‌ها می‌توانند از نتیجه جنگ رضات بیشتری داشته باشند. 🔹آمریکا در تنگنای آشکاری گیر افتاده و در نتیجه این امر، اسرائیل نیز در مخصمه بزرگتری قرار گرفته است. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
هدایت شده از KHAMENEI.IR
9.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴 رهبر شهید انقلاب: امام باقر علیه‌السلام در مقابل افراد خبیثِ ظالمِ هتاکِ بنی‌امیه و بنی‌مروان توانستند افزایش قدرت تأثیرگذاری، توسعه تفکر و تعدد افراد شیعه را انجام دهند. ۱۴۰۴/۳/۱۳ 📆 سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر علیه‌السلام تسلیت باد. 🖥 Farsi.Khamenei.ir
🔶فایننشال تایمز: گزینه‌های نظامی ترامپ برای شکستن بن‌بست ایران پرریسک هستند و ممکن است که جنگ جدید به نفع ایران تمام شود. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
هشدار امنیتی سفارت آمریکا در اوکراین برای حمله احتمالی روسیه 🔹سفارت ایالات‌متحده در کیف: اطلاعاتی دربارۀ یک حملۀ قابل‌توجه احتمالی ازسوی روسیه به خاک اوکراین دریافت کرده‌ایم؛ شهروندان آمریکایی آمادۀ رفتن فوری به پناهگاه باشند. 🔸ساعتی قبل زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین هم گفته بود به اطلاعاتی دست یافته که نشان می‌دهد روسیه خود را برای یک حمله موشکی سنگین به اوکراین آماده می‌کند. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
گفت‌وگوی ترامپ با سران منطقه درباره توافق با ایران 🔹رئیس‌جمهور آمریکا امشب با سران قطر، عربستان، امارات، مصر، ترکیه و پاکستان دربارۀ مسائل مرتبط با ایران گفت‌وگو کرد. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔷حضور آهنگران کنار مزار شهیدپاکپور اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶 تقی‌پور، نماینده مجلس: دنیا باید به هوش باشد که گلوگاه اقتصاد دیجیتال جهان در اختیار ایران است. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
؛﷽ 🔷 ۶ دروغ و ۲ تهمت در یک فیلم / مارادونا را ول کنید غضنفری را بچسبید 📝 یعقوب ربیعی 🔶چند نکته درباره فیلم جدید کامران غضنفری: ❌ تهمت اول:سازشکار خواندن رییس جمهور 👈 استدلال از رهبری شهید:«تعبیراتی كه گاهی شنیده میشود-كه اینها سازش‌كارند،و مانند اینها - این حرفها نیست.» (بیانات ۱۲ آبان ۹۲) ❌ دروغ اول:پزشکیان بدون اجازه رهبر انقلاب آتش بس را پذیرفت: 👈 دلیل اول: اصل۱۱۰قانون اساسی می گوید اعلان جنگ و صلح و بسیج نیروها با ولی فقیه است. 👈 دلیل دوم: اظهارات بسیاری از سیاسیون مانند نبویان درباره فرآیند پذیرش آتش‌بس توسط رهبری ✅لینک اظهارات https://B2n.ir/sd3642 ❌ دروغ دوم:رهبری هیچ اشاره ای به آتش بس نمیکند چون آن را قبول ندارند، 👈 دلیل اول:عدم استفاده رهبری از کلمه آتش بس،به علت غنای ادبی و تسلط بالای ایشان به ادبیات است چرا که: 👈از لحاظ معرفت شناختی ما هیچگاه قائل به بس بودن یا کفایت آتش با دشمنی مانند آمریکا نیستیم، 👈از لحاظ فرآیندی هم آتش بس یک توافق طرفینی است،ما هیچوقت با آمریکا به توافقی برای این امر نرسیدیم. ✅ لذا نقطه قوت رهبری این بوده است که مانند امام شهید از واژه ای نو و حکیمانه مانند «سکوت صحنه نبرد نظامی» استفاده نمودند، لذا توصیه می کنم که نقطه قوت ادبی و حکیمانه رهبری را به نقطه ضعف تبدیل نکنید. ❌ دروغ سوم:پذیرش آتش بس در جنگ۱۲روزه بدون اذن رهبر شهید بود: ✅ دلیل:مصاحبه محسن رضایی با پایگاه اطلاع رسانی رهبر شهید درباره اشراف ایشان به جنگ۱۲روزه و آتش بس و ده ها مصاحبه مانند مصاحبه دکتر قالیباف در برنامه ماجرای جنگ، ✅ لینک مصاحبه محسن رضایی در پایگاه اطلاع رسانی رهبر شهید https://farsi.khamenei.ir/video-content?id=61381 ❌ دروغ چهارم:نامه۲۹فروردین یک نامه گستاخانه و بی ادبانه به رهبر معظم انقلاب و با امضای پزشکیان بود. دلیل: 👈 اولاً آنچه در ۲۹ فروردین نگاشته شد نامه نبوده،بلکه گزارشی از سوی اعضای شورای‌عالی امنیت ملی به رهبری به عنوان ریاست شورا بود که شرایط کشور را به صورت مفصل شرح داده و تقاضای دستور نموده اند 👈 ثانیاً امضا کنندگان این گزارش کسانی مانند قالیباف بوده اند،گیریم که پزشکیان آدم موهن و فحاشی بود(که بعید است) آیا امثال قالیباف هم به رهبری توهین کرده اند؟ چرا همه چیز را وارونه جلوه می دهید؟ ⁉️ادعا:اکثریت جامعه با مذاکره مخالفند، 👌درخواست:لطفاً افکارسنجی که این گزاره را تأیید میکند را بفرمایید.شرکت در تجمعات به معنای مخالفت با دیپلماسی نیست چرا که افراد حاضر در تجمعات متکثر و با علائق مختلف هستند که در عین دشمن با صهیونیسم و آمریکا، بسیاری از آن ها از تیم دیپلماسی حمایت میکنند. ❌دروغ پنجم:رهبری به نیروهای مسلح دستور حمله به رژیم صهیونسیتی را داده و با مخالفت پزشکیان،نیروهای مسلح پاسخ ندادند، 👈دلیل:هیچ شواهد و مدرکی مبنی بر دستور رهبری وجود ندارد ولی شواهد نشان می دهد که هر گاه دستوری به نیروهای مسلح برای پاسخ به کشورهایی مانند آمریکا، امارات و .... بوده نیروهای مسلح قاطعانه اقدام کرده اند، ❌دروغ ششم:پزشکیان اجازه شلیک ناوهای آمریکایی را نداده و تهدید به استعفا کرد، 👈دلیل:ناوشکن های آمریکایی چند بار قصد عبور از تنگه را داشته اند که با قفل شدن موشک های سپاه بر روی آنها یا فرار کردند یا مورد اصابت قرار گرفتند.تاریخ ها بدین شرح است: 👈۲۲ فروردین به محض قفل کردن روی ناوشکن های مایکل مورفی و فرانک پترسون آنها فرار کردند، 👈حمله موشکی۱۶و۱۷اردیبهشت به ناوشکن های تراکستون و میسون توسط نیروی دریایی سپاه، ❌ تهمت دوم:پزشکیان گفته«اگر بخواهیم قایم شویم اصلا چرا می‌جنگیم.»منظورش رهبری است و قصد دارند رهبری را بیرون بکشند تا ترور شود، 👈دلیل:اصل جمله پزشکیان این است «مدام‌ می‌گویم‌ پروتکل‌ها را با ما عملیاتی نکنید.وظیفه داریم در خدمت مردم باشیم.تا جایی که نفس می‌کشیم خدمتگزار مردم هستیم. اینکه آدم شهید شود فوز بزرگی است. اگر بخواهیم قایم شویم اصلا چرا می‌جنگیم.»انصافاً چرا این جمله که درباره شهادت و خدمت صادقانه است را باید به سخیف ترین نحو تفسیر کرد؟ 🙏دو درخواست: رهبر انقلاب در پیامشان از رییس جمهور اینگونه یاد کرده اند«رئیس‌جمهور شجاع،صادق و مردمی» 🔷رهبری شهید هم اینگونه از رییس جمهور یاد کرده اند«مردم از خدمتگزاران از جمله رئیس‌جمهور که پر کار، پر تلاش و پیگیر است حمایت کنند؛چرا که از چنین عناصری باید قدرشناسی کرد» 1⃣ _لطفاً یک کلمه ای که درباره وحدت و حرکت در مسیری که امام حاضر و امام شهید فرمودند را نشان دهند.نسبت شما با اتحاد مقدس چیست؟ 2⃣_یک واژه امیدآفرینتان را ذکر کنید؟سیاستورزی که فقط آیه یأس خواندن نیست. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF