eitaa logo
جبهه سایبری عصای موسی'
35.3هزار دنبال‌کننده
39.4هزار عکس
39.6هزار ویدیو
144 فایل
☘می‌دانم که خدای متعال اراده فرموده، این ملت را به عالی ترین درجات برساند، اگر مقاومت کردید قله را فتح خواهید کرد #شهید_سیدعلی_خامنه_ای 🔷️آتش توهین و تحریف، حریف حقیقت نخواهد شد #شهید_رئیسی 🔶️بنای خداوند این است که این حکومت را جهانی کند #شهید_سلیمانی
مشاهده در ایتا
دانلود
وزارت دفاع: پشتیبانی از نیروهای مسلح با قدرت ادامه دارد سردار «ابن‌الرضا» سرپرست وزارت دفاع: 🔹رژیم کودک‌کش صهیونیستی امروز بیش از هر زمان دیگری به افول و فروپاشی نزدیک شده است. 🔹تا زمان تنبیه متجاوز، لحظه‌ای از مسیر دفاع از منافع و امنیت کشور عقب نخواهیم نشست و تمامی ظرفیت‌های دفاعی و پشتیبانی در خدمت نیروهای مسلح قرار دارد. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
اطلاعیه حفاظتی از سوی فرماندهی سایبری حنظله خطاب به تمامی نیروهای شاغل در نهادهای امنیتی و نظامی جبهه مقاومت، مدیران ارشد، محافظان و رؤسای دفاتر مسئولان. 🔶بر اساس ارزیابی‌های آسیب‌پذیری انجام‌شده توسط واحدهای سایبری حنظله در جریان «جنگ رمضان»، به تمامی افسران فعال در نهادهای نظامی و امنیتی جبهه مقاومت اکیداً توصیه می‌شود در ساعات و روزهای آینده اقدامات امنیتی زیر را رعایت کنند: ۱- از استفاده یا همراه داشتن هرگونه دستگاه الکترونیکی از جمله تلفن همراه، ساعت هوشمند، ردیاب و موارد مشابه در محل حضور خود به‌شدت خودداری کنید. ۲- از نصب هرگونه پیام‌رسان یا برنامه شبکه اجتماعی روی تلفن شخصی خود به‌شدت پرهیز کنید. در صورت ضرورت، فقط از نسخه‌های تحت وب استفاده شود. ۳- توصیه می‌شود از استفاده از هر تلفن همراه یا سیم‌کارتی که به نام خودتان یا اعضای خانواده‌تان ثبت شده، خودداری کنید. ۴- از استفاده از کارت‌های بانکی یا روش‌های پرداخت آنلاین برای خریدهای خود پرهیز کنید. ۵- اگر محل سکونت شما در هر پایگاه داده‌ای ثبت شده، در دوره‌های درگیری از حضور در آن مکان خودداری کنید. ۶- اگر مالک خودرو هستید، از تردد در جاده‌ها یا مناطق شهری با پلاک ثبت‌شده مربوط به آن خودرو خودداری کنید. ۷- تمامی اشکال ارتباطات دیجیتال با دوستان و آشنایان را به حداقل برسانید. ۸- از گرفتن هرگونه عکس با تلفن همراه خود یا اطرافیان، چه خدمات موقعیت‌یابی فعال باشد چه غیرفعال، خودداری کنید. در صورت ثبت هر تصویر، فرد یا سامانه باید فوراً محل را ترک کند. ۹- اگر از گوشی هوشمند استفاده می‌کنید، تنظیمات APN را به یک مقدار غیرمتعارف تغییر دهید. ۱۰- تمامی سرویس‌های VPN تجاری یا رایگان را حذف کنید. ۱۱- اگر استفاده از VPN ضروری است، اطمینان حاصل کنید که قابلیت Kill Switch آن همیشه فعال باشد. ۱۲- دسترسی موقعیت مکانی تلفن را غیرفعال کرده و مجوزهای اعطاشده به همه برنامه‌ها را به‌طور منظم بررسی کنید. ۱۳- اطمینان حاصل کنید که ثبت و رهگیری تاریخچه جستجوی گوگل غیرفعال شده باشد. ۱۴- اقدامات حفاظتی فوق را برای اعضای خانواده خود نیز اجرا کنید. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
تاکنون هیچ جنگنده‌ای از سوی رژیم وارد آسمان ایران نشده و همه حملات از دور دست انجام شده است. برغم هماهنگی کامل سنتکام و تل‌آویو هنوز نشانه‌ای از مشارکت عملیاتی ارتش امریکا در حملات دیده نمی‌شود و سنتکام مشارکت خود را به حمایت اطلاعاتی و‌ پدافندی محدود نگهداشته است. ایران حملات را میان امریکا و رژیم مشترک می‌داند و بین آنها تفکیک نمی‌کند. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
❌۴ هسته تروریستی که همزمان با حملات رژیم اسراییل علیه ایران در چارچوب راهبرد ‘اتصال آسمان و خیابان’ قصد جنایت علیه مردم را داشتند توسط وزارت اطلاعات دستگیر شدند. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
🟪 سلام آشیخ! اگر لجاجت نداشته باشی و بصیرتی مانده باشد قال المجید همان قال الباقر است ! 🟣 در گروه نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، کاندیدای رقیب قالیباف که با کمک حزب شریان و جماران و ارسال پیامک های تهدید آمیز دهها هزار تایی از ستاد مرکزی پیامک سازان ، حدود بیست و پنج ششتا رآی آورده بودند امروز از شدت دعواهای شخصی و ناراحتی از حمله ایرانیان به اسراییل پیامی از یک کانال همسوی خود را باز نشر کردند که : دشمن از وعده های صادق می ترسد نه وعده های باقر !!! در؛حالیکه دیروز ایران و جهان وحدت بین سردار قالیباف و سید مجید را با توجه به توییت ها و ویدئوهای منتشره مشاهده کردند؛ یعنی وحدت میدان و دیپلماسی و خیابان زیر نظر امام مجتبی حفظه الله ! ▪️من هم در پاسخ به لجبازیشون نوشتم : 🔻سلام آشیخ! اگر لجاجت نداشته باشی و بصیرتی مانده باشد قال المجید همان قال الباقر است ! چشم بصیرت می خواهد که اگر بخاطر لجبازی کور شود هیچ طبیبی را یارای درمان نیست! 🔺️مجتبی زارعی؛ عضو کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی 🔹ایتا: https://eitaa.com/Dr_Zareii_Siasatefetrat ✔️ارتباط با ادمین👇 @drzareiadmin 🔹کانال بله: ble.ir/mojtabazareii_50
درگیری با اسرائیل بخاطر لبنان عزیز.mp3
زمان: حجم: 7M
؛﷽ 🔵 ۱۴۰۵/۳/۱۸ ✅️ موضوع : درگیری ایران و اسرائیل پس از تجاوز رژیم به ضاحیه ✅وعده وفا شده ❇️اهمیت لبنان ❇️ اهداف به دست آمده برای ایران ❇️ احتمالات پیش رو... 🔺آسیب ها... ✅وظایف ما مردم ... @Andishkadeh_1414 🆔@Omidiaan_hossein 💻omidiaan.ir الّلهُـمَّ ؏جـِّل‌ لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج
👏 احسنت آقای پزشکیان احسنت: برابر هیچ تهدیدی عقب‌نشینی نمی‌کنیم اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
❌جناب آقای رسایی !! شما معتقدید واحد حقوقی مجلس باید از جایگاه مجلس و نمایندگان دفاع کند. ما نیز همین مطالبه را داریم؛ اما دفاع از مجلس فقط دفاع از نمایندگان نیست، بلکه دفاع از قانون، اخلاق و حقوق مردم نیز هست. مصونیت نمایندگی برای احقاق حقوق ملت پیش‌بینی شده، نه برای هجمه به اشخاص و برچسب‌زنی سیاسی. شما در کانال خود، نام و مطالب اینجانب را ذیل عنوان «توهین به مجلس» منتشر کرده‌اید؛ در حالی که نقد عملکرد برخی نمایندگان، با توهین به مجلس شورای اسلامی تفاوت دارد. اتفاقاً انتظار می‌رود هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان و واحد حقوقی مجلس، همان‌گونه که از حقوق نمایندگان صیانت می‌کنند، نسبت به رفتارها و اظهاراتی که با شأن نمایندگی و حدود قانونی سازگار نیست نیز حساس باشند. صیانت از جایگاه مجلس، با قانون‌مداری و اخلاق محقق می‌شود؛ نه با مصونیت از پاسخگویی. ✍ |يجاهدون‌في‌سبيل‌الله‌ولا‌يخافون لومة‌لائم| ▫️سربازانقلاب▫️ 🆔 @nofoz_shenasii👈
دشمن در به در دنبال ترور فیزیکی قالیبافه و بعضی‌ها در به در دنبال بهانه‌ای برای ترور شخصیت قالیباف @yousofnaseri
چرا فکر میکنید مسائل امنیتی می‌تونه ولی فقیه رو از نظرها مخفی کنه اما نمیتونه جلسات حضوری مجلس رو تعطیل کنه؟ رعایت مسائل امنیتی برای ولی فقیه الزام آوره اما برای مجلس الزام‌آور نیست؟ @yousofnaseri
14.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رهبر شهید انقلاب: روزی که من نباشم، مردم هستند. انگار همه ش مال این روزاست. اما چند ثانیه آخر یه چیز دیگه‌س. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بخش هایی از سخنرانی رهبری در محل حسینیه امام خمینی ره در تهران و به مناسبت سالگرد قیام 19 دی سال ۱۳۹۲ 🔶توصیه ام به مسئولان این است كه برای رفع مشكلات كشور به نیروی درونی كشور توجه كنند ونباید چشم به بیرون دوخت. البته شكی نیست كه مسائل بیرون را باید حل كرد/منتها امید ما به درون كشور باشد،این است كه كشور را بیمه می كند 🔷دشمنان خیال میكنند كه تحریم كردند و ایران مجبور به مذاكره شد. نه! ما قبلا هم اعلام كرده ایم در موضوعات خاص كه مصلحت بدانیم با این شیطان برای رفع شرش مذاكره می كنیم. یكی از بركات مذاكرات این بود كه دشمنی آمریكا با ایران و ایرانی و اسلام برای همه روشن شد توجه کردید👆👆 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF