1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ترامپ: وقتی جنگ شروع شد، فکر میکنم بزرگترین غافلگیری برای من این بود که تقریباً بلافاصله، موشکهای ایران بهسمت قطر، عربستان، امارات، کویت و بحرین دیگر شلیک شدند
😁آن ۵ کشور مستقیماً بهسمت من آمدند و با من همراه شدند. آنها فوقالعاده بودند.
اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
📝 منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود
🗒 از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود.| ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
📝 متن کامل پیام
📲 @rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از آقای تحلیلگر 🇮🇷✌️
توهین رئیس دولت تروریستی آمریکا به مردم ایران: ایرانیان بدوی هستند
پ ن : عکس غیر تزئینی می باشد....
@mrtahlilgar
❌آمار ذخایر استراتژیک نفت آمریکا منتشر شد
🔶هفته گذشته، منتهی به جمعه، ۹ میلیون بشکه نفت دیگر برداشت شده بوده، تا ذخایر به ۳۴۰ میلیون بشکه برسند.
🔷این کمترین میزان ذخایر استراتژیک نفت آمریکا از تابستان ۱۹۸۳ تا بحال است.
اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶خوک زرد:
حالا ما توافقی داریم که دیشب امضا شد و 60 روز است.
🔷آنها باید معامله کنند. در غیر این صورت، ما کارهایی انجام می دهیم که آنها را خوشحال نمی کند، اما فکر نمی کنم به این هدف برسیم.
اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
❌️اوباما: میلیاردها دلار برای جنگ علیه ایران هزینه کردیم باز برگشتیم سر همونی که ازش خارج شدن؛ تازه شاید بدتر از اون
باراک اوباما، رئیسجمهور اسبق آمریکا:
🔸توافقی وجود داشت که در آن ایران پذیرفته بود به دنبال ساخت سلاح هستهای نرود.
🔸این دولت یا نسخه پیشین این دولت از آن خارج شد که نتیجهاش این شد که ایران تواناییهای هستهای خود را گسترش داد.
🔸ما اکنون یک جنگ را پشت سر گذاشتهایم، میلیاردها و میلیاردها دلار هزینه کردهایم، فشار عظیمی بر ارتش خود وارد آوردهایم، افراد بسیاری جان باختهاند و حالا انگار به همان نقطهای برگشتهایم که پیش از شروع جنگ بودیم؛ با این تفاوت که شاید شرایط کمی بدتر هم شده باشد.»
اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
❌بقائی: اظهارات وزیر خارجه فرانسه درباره مردم ایران، اوج نفاق و ریاکاری است
🔶سخنگوی وزارت امور خارجه درباره اظهارات وزیر امور خارجه فرانسه درباره مردم ایران نوشت: آقای وزیر، ظاهرا ریاکاری و نفاق تا به امروز از ویژگیهای بارز فرهنگ سیاسی فرانسه باقی مانده است - همان رذیلتی که مولیر در نمایشنامه «تارتوف یا ریاکار» در سال ۱۶۶۴ بهدرستی دربارهاش گفت: «ریاکاری به مد روز تبدیل شده است.»
🔷 شما در زمانی که شهرهای ایران با قساوت بمباران میشدند و ایرانیان بیگناه در میناب، تهران، لامرد، اصفهان و جاهای دیگر به طرز وحشیانهای قتل عام میشدند، سکوت کردید و در واقع با متجاوزان همدستی نمودید؛ و امروز در راستای مصالح سیاسی رژیمتان، به ناگاه وجدانتان بهصورت گزینشی بیدار شده و شما با وقاحت در مورد حقوق بشر ایرانیان موعظه میکنید! عجب نفاق و ریاکاری!
اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
7.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶علیالاصول مسیر حسین و شمر جداست
🏴نوحهخوانی مهدی رسولی در محرم ۱۴۰۵
اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ مجری خطاب به ترامپ: شما دنبال تسلیم بیقیدوشرط ایران بودید، تفاهمنامه که شبیه تسلیم ایران نیست
🔹ترامپ: در واقع، احتمالاً تسلیم بیقیدوشرط هست.
🔸مجری: واقعاً؟
🔹ترامپ: فکر میکنم همینطور باشد. ببینید، آنها دیگر نیروی نظامی ندارند. شناورهایشان به قعر دریا رفتهاند. من نیروی هوایی آنها را نابود کردم، تسلیحات ضدهواییشان را از بین بردم
🔸مجری: درست، اما هنوز هم میتوانستند تهدیدآفرین باشند. آنها عمدتاً قایقهای کوچک تندرو یا شناورهای گارد ساحلی داشتند.
🔹ترامپ: خب، هرطور میخواهید اسمش را بگذارید.
اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ ترامپ: ما رابطهٔ بسیار خوبی با اسرائیل داریم؛ نتانیاهو یک جنگجو است
🔹اسرائیلیها باید از نتانیاهو قدردانی کنند، چون او واقعاً کارش را انجام داد. ما واقعاً در کنار اسرائیل به سختی مبارزه کردیم.
اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ ترامپ: بایدن چیزهای زیادی به اوکراین داد و اروپاییها باید هزینهاش را بدهند
🔹من آخر هفته با رهبران اروپایی بودم و به آنها گفتم: «میدانید، ما به ارزش ۳۵۰ میلیارد دلار هواپیما و انواع تسلیحات و چیزهای دیگر به شما دادیم.»
🔹گفتم: «چرا شما پولش پرداخت نکردید؟» و آنها گفتند: «خب، هیچکس تا به حال از ما نخواسته بود.»
اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ ترامپ: اگر با ایران سرسختانهتر رفتار میکردیم تنگه هرمز باز نمیشد
🔹میگویند چرا سختگیرتر عمل نمیکنی؟ اجازه بدهید توضیح بدهم؛ تنها راهی که میتوانستم سختگیرتر باشم این بود که دو یا سه هفته دیگر وارد عمل میشدم و به بمباران شدید آنها ادامه میدادم، درست است؟ اما نتیجهاش چه میشد؟ تنگه هرمز باز نمیماند.
🔹اگر ما آنها را از پا درمیآوردیم و این کار را با قدرت بسیار بیشتری انجام میدادیم، همین حالا تنگه هرمز کاملاً بسته شده بود. سراسر آن پر از مین میشد و موشکها بر فراز کشتیهای میلیارد دلاری به پرواز درمیآمدند؛ در چنین شرایطی آن کشتیها هرگز حرکت نمیکردند. ماهها نفتی در کار نبود.
🔹تا زمانی که بمباران ادامه داشته باشد، آن مسیر عملاً بهطور خودکار بسته بود؛ چون هر یک از آن کشتیها بین ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد دلار ارزش دارند و هیچکس حاضر نیست آنها را در میان موشکها به حرکت درآورد.
اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF