eitaa logo
جبهه سایبری عصای موسی'
35.3هزار دنبال‌کننده
39.4هزار عکس
39.6هزار ویدیو
144 فایل
☘می‌دانم که خدای متعال اراده فرموده، این ملت را به عالی ترین درجات برساند، اگر مقاومت کردید قله را فتح خواهید کرد #شهید_سیدعلی_خامنه_ای 🔷️آتش توهین و تحریف، حریف حقیقت نخواهد شد #شهید_رئیسی 🔶️بنای خداوند این است که این حکومت را جهانی کند #شهید_سلیمانی
مشاهده در ایتا
دانلود
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶سیدمحمد مرندی: ایران آماده است تا برای لبنان از توافق چشم‌پوشی کند، زیرا از متحدان خود دست نمی‌کشد اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶 گفت‌وگوی تصویری قالیباف با خانوادۀ یکی از دانش‌آموزان شهید مدرسۀ میناب اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
هدایت شده از سید احمد رضوی | صراط
🔰 بررسی ابعاد مختلف یک جمله! وقتی پیام حضرت آقا صادر شد و به جمله "بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم" شُکه شدم! تعجب کردم! و دنیایی از سوال در ذهنم نقش بست که این جمله به چه معناست؟!!! میدانستم که متن تفاهمنامه بیش از 20 بار بین حضرت آقا و شعام رد و بدل و چکش کاری شده و میدانستم که در انتها، حضرت آقا 8 سوال پیرامون تفاهمنامه و کیفیت اجرایی شدن آن از اعضا شعام پرسیده اند و پاسخ آنها را بصورت جداگانه مطالبه و دریافت کرده و به تیم مشاورینشون داده اند و پس از پالایش و تحلیل آنها به متن نهایی رسیده اند. خب، با این واقعیتها، پس: 1- حضرت آقا با اصل مذاکره مخالف نبوده اند! 2- حضرت آقا با اصل تفاهم نیز مخالف نبوده اند! 3- متن نهایی هم که با این کیفیت به جمع بندی شده، پس طبیعتا حضرت آقا با متن نهایی تفاهمنامه نیز علی القاعده نباید مخالفت داشته باشند! پس، مسئله چیست؟ چرا حضرت آقا این جمله را فرمودند! آن هم جمله ای که در رویه 47 ساله ولایت فقیه در کشور مرسوم نبوده! لاجرم شروع کردم به پرس و جو، زنگ زدن به مسئولین و شخصیتهایی که با آنها ارتباط داشتم، تحلیل گران و اساتیدی که میشناختم و ... و در نهایت به مجموعه ای از برآوردها و گمانه های عقلانی ذیل رسیدم: 1- "نظر دیگر" بر مبنای عدم اجرایی شدن شروط ذکر شده در تفاهمنامه توسط آمریکای بدعهد بوده نه اصل تفاهمنامه و رئیس جمهور و دیگر اعضا شعام با همنظر بودن با رهبری، اما بر اساس وضعیت داخلی کشور و نیز بهره های گشایشی این تفاهمنامه در جهت افزایش تاب آوری کشور، به حضرت آقا تعهد داده و مسئولیت قبول کرده اند که بتوانند شروط درج شده را تحقق ببخشند. 2- بیان رسمی و علنی "نظر دیگر رهبری" در کنار تعهد مسئولین، پیامی رو به طرف آمریکایی صادر کرده است که تیم مذاکره کننده با تعهد نامه در قبال اجرای شروط تفاهمنامه وارد مذاکره شده اند و مجالی برای کُرنش و سازش و کوتاه آمدن در مقابل زیاده خواهی های آمریکا ندارند و آمریکا میبایست در جهت انجام تعهداتش جدی باشد. ( در حقیقت این فراز، دست و مشت تیم مذاکره کننده را در مقابل آمریکا پُر کرده است ) 3- بیان رسمی و علنی "نظر دیگر رهبری" حامل پیامی به طرف آمریکایی که در صورت عدم اجرای تعهداتِ مندرج در تفاهمنامه، وضعیت میدان را در لایه های دیگر تصمیم گیر و تصمیم ساز حاکمیت منتقل میکند و عملا کار برای او سخت تر و پیچیده تر میشود؛ لذا بهتر این است که تعهداتش را عملی کند. 4- ذکر جمله "تفاهمنامه ای بین رئیس جمهوران ایران و آمریکا" در کنار تعهد رئیس جمهور و اعضا شعام، تفاهنمامه را در چارچوب اجرایی حقوقیِ معین و محدودی از حاکمیت محصور کرده که در صورت عدم حصول نتایجِ مطلوب، دست حاکمیت برای اقداماتِ تامین کننده منافع ملی باز میکند. 5- ذکر جمله "تعهد رئیس جمهور و سایر اعضا شعام و تصریح در قبول مسئولیت اجرای صحیح تفاهمنامه" در پیام رهبری در کنار "نظر دیگر امام جامعه" ایجاد کننده بستر پاسخگو شدن مسئولین در آینده در صورت هزینه سازی این تفاهمنامه شده است. ( این محور جلوگیری میکند از رویه ای که مسئولین در قبال برجام داشتند که هیچ یک حاضر به پذیرش خطا و مسئولیت خود نشدند.) 6- تمام این برآوردها و دیگر برآوردها، میتواند در شعام و با هماهنگی رهبری تدوین و با دستورالعمل اجرایی مشخص تهیه و تدوین شده باشد تا حاکمیت بتواند در مقابل دشمنِ بدعهد و مکاری همچون آمریکا، حداکثر منافع ملی را کسب کند و کشور را از این مرحله به خوبی عبور دهد. با این حال، باید صبوری کرد و اجازه داد کمی زمان بگذرد و ناگفته های این پیام در سطح رسانه و جامعه آشکار شود تا به یک جمع بندی دقیق و صحیحی رسید. 🔻آنچه اکنون بر همه ما در بیانات حضرت آقا فرض و واجب العمل است: 1- اعتماد به مسئولین کشور 2- حراست از وحدت و انسجام ملی و پرهیز از اختلاف افکنی و ناامید سازی 3- انتظار و مطالبه تحقق شروط مندرج در تفاهمنمانه و العاقبة للمتّقینسید احمد رضوی
هدایت شده از سید احمد رضوی | صراط
👈 تا جایی که برای من مسجل شده این هست که آنچه که در رسانه در حال پمپاژ و سوء استفاده از این فراز پیام حضرت آقاست با واقعیت، کیلومترها فاصله دارد.
هدایت شده از سید احمد رضوی | صراط
🔻 آنچه که میدانید فقط یک جمله هست " بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم" و دیگر هیچ... این جملهِ مجمل، نکات پیرامونی مختلفی داره که همچنان مکتوم باقی مانده... بسیاری از کسانی که در طول سالهای گذشته مکرر در مکرر به صورت صریح و واضح بر خلاف نظر و مطالبه امام جامعه در حال قلم فرسایی و فعالیت رسانه ای بودند در حال تفسیر و تحلیل جانبدارانه خود و حرکتِ شتابان بر خلاف دیگر مطالباتِ امام جامعه همچون عدم تردید افکنی، عدم اخلاف افکنی، عدم ایجاد ترس و ناامیدی و ... هستند... 👈 به دنبال حقیقت هستید؟ کمی صبوری کنید. صبر کنید تا این غبار فتنه گونه فروکش کند، ابعاد مختلف این فراز از بیان حضرت آقا آشکار شود بعد نتیجه گیری کنید و تحلیل کنید و بر مسئولین بشورید. 🔰 اگر طی روزهای آتی، براتون مشخص شد برداشت شما از "نظر دیگری داشتم" امام جامعه با اصل موضوع، زمین تا آسمان تفاوت داشته، چه خواهید کرد؟!!!
❌ آقای نبویان 🔶آن کس که اسب داشت غبارش فرونشست 🔷گرد سم خران شما نیز بگذرد ☘امیرالمومنین على عليه السلام: به گاهِ فتنه همچون شتر نر دو ساله باش كه نه پشت [و نيرويى ]دارد كه بر او سوار شوند و نه پستانى كه از آن شير دوشند. ❌پ.ن: مراقب خودتون در این ایام باشید، بعضیا برای سواری گرفتن از شما، نقشها کشیده اند و توطئه ها کرده اند... با نام ولایتمداری و انقلابی گری کلاه سرتون نگذارند... 🔶شک نکنید و تردید نداشته باشید که: ابوذر مسلمان است علی نماز میخواند بهشتی انقلابی هست رئیسی هم انقلابی عمل میکند... 🔷عمروعاصِ زمان رو هم در پساپرده جنگ شناختی و تهاجم رسانه ای ببینید و نسبت به نیرنگهایش آگاه شوید. ☘ امامِ شهید، حضرت آیت الله خامنه ای: «توقع بنده از مسئولین این است که حالا که رفتار دشمن شدت پیدا کرده است، شما هم رفاقت‌هاتان را با هم شدت بدهید و بیشتر با هم باشید. ، تقوا، تقوا، ، میدان ندادن به احساسات سرکش، ملاحظه کشور، متمرکز کردن همه توان و نیرو برای مشکلات مردم و کشور؛ این توقع ماست.» ۱۳۹۱/۱۱/۲۸ اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
❌یک منبع مطلع: ایران بنایی بر مذاکره با گروسی ندارد 🔶حضور گروسی پیشنهاد آمریکا بود اما ایران مخالفت کرد ❌یک منبع نزدیک به تیم مذاکره‌کننده: تنگه هرمز بدون مهار اسرائیل در لبنان باز نخواهد شد اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
❌پزشکیان: آنچه در متن توافق نوشته شده، دستاورد یک کار جمعی است. در شورای‌عالی امنیت ملی تقریباً همه اعضا متفق بودند که این اتفاق باید رخ دهد و تنها یک نفر نظر متفاوت داشت که وجود یک نظر مخالف در یک مجموعه نیز ایرادی ندارد ❌پزشکیان: نتانیاهو و سازمان سیا به دنبال ایجاد تفرقه در ایران هستند رئیس جمهور: 🔹اگر طرح‌ها و راهبردهایی را که نتانیاهو و سازمان سیا تدوین می‌کنند، بررسی کنید، مشاهده خواهید کرد که بیشترین امید آنان به ایجاد تفرقه در داخل کشور و برهم زدن وحدت و همبستگی مردم است. ✅باید تلاش کنیم چنین اتفاقی رخ ندهد. هر پیامی که بوی تفرقه و اختلاف بدهد، در جهت همان پیام‌ها و راهبردهایی است که نتانیاهو و سازمان سیا دنبال می‌کنند. همه باید این واقعیت را بدانند و کسانی که به‌آسانی به اختلافات دامن می‌زنند نیز باید به پیامد اقدامات خود توجه کنند. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
❌پزشکیان: دشمن تصور می‌کرد در صورت ایجاد کمبود و قحطی، مردم به خیابان‌ها خواهند آمد. خداوند کمک کرد، حمایت‌های لازم صورت گرفت، دولت با قدرت ایستاد و بانک مرکزی نیز با هماهنگی دستگاه‌های مربوط، شرایط را به‌صورت روزانه مدیریت کرد. 🔶پزشکیان: اگر تورم ادامه پیدا کند و به تورم سه‌رقمی تبدیل شود، آیا جامعه توان تحمل چنین وضعیتی را خواهد داشت؟ 🔷ادامه جنگ به نفع هیچ فرد یا گروهی نیست رئیس جمهور: 🔶ادامه جنگ به نفع هیچ فرد یا گروهی نیست. بر اساس همه تحقیقاتی که در جهان انجام شده است، هر جنگی موجب اختلال در رشد، توسعه اقتصادی و اجتماعی و افزایش فقر و بیکاری می‌شود. 🔷این سخن به معنای ترس از جنگ نیست. ارتش، سپاه، نیروهای هوافضا و مردم ما نشان دادند که با قدرت در برابر تجاوز ایستادگی می‌کنند و اگر جنگ ادامه پیدا می‌کرد، با قدرت می‌ماندند و مقاومت می‌کردند. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
❌کشف ۲۱۶ قبضه سلاح جنگی و شکاری در استان خوزستان 🔹سخنگوی فراجا از کشف ۶۶ قبضه سلاح جنگی و ۱۵۰ قبضه سلاح شکاری قاچاق و غیر مجاز در فرماندهی انتظامی استان خوزستان خبر داد. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
توصیه‌های حاجی‌صادقی به مذاکره کنندگان 🔶بدانید با دشمن حیله‌گر پای میزه مذاکره نشستید نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران: 🔹اول از همه بدانید با دشمن پای میزه مذاکره نشستید و دوستی معنا ندارد. دوم بدانید دشمن ما حیله گر و  حقه باز است. 🔹سوم بدانید از طرف یک ملت مبعوث شده، بزرگ و پیروز مذاکره می کنید. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
✅پزشکیان:‌تمام مفاد تفاهم‌نامه به نفع ماست 🔶رئیس‌جمهور، سی‌وسومین همایش سیاست‌های پولی و بانکی: تمام مفاد تفاهم‌نامه امضا شده بین ایران و آمریکا به نفع ماست و دستاوردهای این گفت‌وگو و مذاکره عیان خواهد بود. 🔷ترامپی که ما را از انجام بسیاری از کارها منع ‌می‌کرد، در سخنرانی اخیر خود تمام آن‌ها را حق مردم و ملت دانست. 🔶 ۶ میلیارد دلار پول ما در قطر برخواهد گشت.نتانیاهو اولین ناراضی از مذاکرات است. 🔷 تنها نکته آمریکا این است که ما بمب اتم نداشته باشیم، این موردی است که رهبر شهید هم بارها فرمودند ما بمب اتم نمی‌خواهیم. آمریکا گفت همین را بنویس و امضا کن، ما هم امضا کردیم. 🔶پزشکیان:هر پیامی که بوی تفرقه و اختلاف بدهد، در جهت راهبردهایی است که نتانیاهو و سازمان سیا دنبال می‌کنند 👏👏👏اگر قرار باشد بر اساس نیت‌ها و سخنان گروهی در کشور شقاق ایجاد کنیم، دیگر نیازی به اسرائیل و آمریکا نخواهد بود و خودمان کشور را نابود خواهیم کرد. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF