eitaa logo
جبهه سایبری عصای موسی'
35.3هزار دنبال‌کننده
39.4هزار عکس
39.6هزار ویدیو
144 فایل
☘می‌دانم که خدای متعال اراده فرموده، این ملت را به عالی ترین درجات برساند، اگر مقاومت کردید قله را فتح خواهید کرد #شهید_سیدعلی_خامنه_ای 🔷️آتش توهین و تحریف، حریف حقیقت نخواهد شد #شهید_رئیسی 🔶️بنای خداوند این است که این حکومت را جهانی کند #شهید_سلیمانی
مشاهده در ایتا
دانلود
این حقیر، بین تحلیل و نماینده ولی‌فقیه در سپاه، ترجیح میدم تحلیل نماینده ولی‌فقیه در سپاه رو قبول کنم. ا😎ا😊ا شما چطور؟
🤦‍♂😁
🔶سوال آقای دکتر انصاری یه چیزی رو توضیح بدید، ایران اساسا و از نظر علم حقوقی، نمیتونه به تنهایی از کشتی ها عوارض بگیره، درسته؟ باید عمان هم باشه؟ ✅ جواب جناب عبدالرحیم انصاری👇 سلام 🔷ایران کنوانسیون ۱۹۸۲ مربوط به حقوق دریاها رو امضا کرده، ولی خوشبختانه اونو به تصویب نرسونده. یعنی تو مجلس تصویب نشده و به همین دلیل الان تعهدی از این نظر نداره. اما بخش های زیادی از همون قانون ۱۹۸۲ با گذشت زمان جنبه عرفی به خودش گرفته و کم کم به مقررات تبدیل شده.. 🔶تنگه هرمز هم اساسا بین المللی نیست. چون شما ۱۲ مایل آب های سرزمینیت به حساب میاد و ۱۲ مایل بعد از اون هم حق نظارت داری. حالا کل عرض تنگه هرمز ۲۱ مایله! 🔷من حدسم اینه که ایران بخاطر همون جنبه عرفی که حالا قانون شده، و ما هم در طول سالها تصمیم خاصی درباره تنگه نگرفته بودیم، الان میگه که عوارض نمیگیرم ولی حق خدمات میگیرم. حق خدمات هم قانونیه و هم اینکه چون زور دست ما هست میتوتیم بگیریم. تو قوانین دریاها خیلی جاها زور تکلیفو روشن میکنه ظاهرا. 🔶اما درباره عمان عمان خب به همون اندازه که ما حق داریم اونا هم بعنوان کشور همجوار با تنگه حق دارن، اما چند نکته هست. 🔷طول سواحل ما خیلی بیشتره، بخش عمیق تنگه که شناورهای غول پیکر میتونن عبور کنن تو آب های سرزمینی ایرانه. 🔶اگه یادتون باشه آمریکا هم یه بار خواست شبانه از سمت عمان کشتی عبور بده، کشتی هاش تو صخره ها گرفتار شدن. ❌و نکته خیلی مهم تر اینه که تنگه رو ما براش جنگیدیم و زنده کردیم. قطعا باید سهم ما بیشتر باشه. 🔷ولی ایران با شریک کردن عمان وجهه قانونی تری به مدیریت تنگه میده و اعتبارشو ارتقاء میده.. 🔶ضمن اینکه ایران خودش هم بدش نمیاد به پاس سالها دوستی صادقانه عمان با ایران به اونا یه پاداشی بده و احترامشون رو حفظ کنه و به اعراب بگه هرکه با ما خوب بود سود برد و هرکه دشمنی کرد آسیب دید. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔶 تصاویری از اعطای دکترای افتخاری جراحی به پزشکیان اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام عزیزان☘حلال کنید بخاطر یه مسئله شخصی، وقتتون رو میگیرم 🔶خدا را شکر می‌کنم، پدری دارم و به حضورش افتخار می‌کنم و من هیچگاه اصل و نسب و فامیلی خویش را انکار و پنهان نکردم 😊تا جایی که حتی مخالفین من هم پدرم رو می‌شناسند 🔷نکته بعدی اینکه من هیچ وقت به خاطر گفتن خوارج و سوپرانقلابی به کسی در دادگاه محکوم نشدم، تنها یک بار به دادگاه رفتم آن هم چون گفتم فلانی پدرش جزو یکی از فرقه‌هاست و در وزارت اطلاعات پرونده دارد (البته نتونستم ثابت کنم و محکوم شدم) 🔶وقتی هم که محکوم شدم در برابر رای دادگاه تسلیم بودم، ما همواره از این نظام و ارکانش که قوه قضاییه هم یکی از آنهاست دفاع کردیم و می‌کنیم و خواهیم کرد تا پای جان، حتی اگر به ضرر منافع شخصیمان باشد 🔷مثل کسانی نیستم که اگر قوه قضا باب میلمون عمل نکرد، تجمع و تحصن و آشوب و لجن پراکنی بر علیه قوه قضاییه و شکایت از رئیس قوه را تبلیغ کنم 🔶این کارها هم به جایی نمی‌رسد، یادمه وقتی بسیجی‌های جان بر کف، در سال ۴۰۱ اغتشاشاتی را که شبکه اراذل و اوباش اسرائیل راه انداخته بودند رو خوابوندند، رسانه‌های اسرائیلی مثل اینترنشنال و چند تا کانال در تلگرام، اسم و آدرس و اطلاعات بسیجی‌ها را می‌گذاشتند تا طرفدارای اراذل و اوباش بروند و مزاحمشون بشوند، ما در مواجهه با اون خطرات، محکم سر عقیده‌ خود ایستادیم، الان هم مجدداً جلوی کسانی که بدنبال ایجاد اغتشاشند خواهیم ایستاد 🔷بلدیم طوری صحبت کنیم، بدون اینکه اسم کسی را بیاوریم، ماهیت افرادی رو برای مخاطبمون افشا کنیم، اما فعلاً بنا به مصلحت و وحدت، فیتیله‌رو پایین کشیدیم، توصیه می‌کنم صبر ما امتحان نشود🫡😊
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
مهم 👇👇👇👇👇👇👇