7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶هفتاد و دو سرباز به صحرای بلا
🔷مداحی محسن ابراهیمزاده برای امام حسین (ع)
اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
7.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
☘شهید لاریجانی «نظام الملک» انقلاب اسلامی ایران بود
🔶گفتگوی ویژه با صادق خرازی، پسر برادر شهید کمال خرازی
🔷ما با چهار دوره از علی لاریجانی روبرو بودیم؛ لاریجانی چهارم که منتهی به شهادت ایشان شد قابل وصف نبود.
🔶با همه نابرابریها و نامردیها صبر و بردباری کرد. صبوری را رجحان داد بر انتقام.
🔷شهید لاریجانی غالباً روزه و در حال ذکر بود.
☘حمد و سوره و صلواتی نثار روح بلند این عمار انقلاب بکنید❤️
اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
❌معاون بینالملل وزارت خارجه: علیرغم درخواست گروسی، در سوئیس هیچ نشستی با او برگزار نشد.
اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌مقام اسرائیلی: ۱۵ سال دیگر با مصر هم خواهیم جنگید
🔶رئیس مرکز هیروت اسرائیل طی کنفرانس سالانه قدس در حضور بنیامین نتانیاهو پیشبینی کرد که اسرائیل طی ۱۵ سال آینده، ناگزیر از جنگ با مصر خواهد بود.
🔷آمیاد کوهین همچنین ادعا کرد: «جماعت اخوانالمسلمین، اولین تهدید برای اسرائیل و آمریکا است و پیشبینی میشود که پس از ۱۵ سال، اسرائیل با مصر جنگی را تجربه کند؛ آن هم پس از آنکه اخوانالمسلمین در مصر به قدرت برسند».
اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
هدایت شده از آقای تحلیلگر 🇮🇷✌️
#توییت آقای تحلیلگر
✍️ آمدند ملت ایران را تسلیم کنند و بروند
ایرانی ها جنگیدند ، زخم برداشتند و دشمن را عقب زدند و حالا میخوانند:
حسین سرباز ره دین بود
عاقبت حق طلبی این بود
از سر نی گفت سبط پیمبر
الله اکبر الله اکبر
قسم به اشک دیده فاطمه
ندارم ازدشمن دین واهمه
سرم فدای زاده حیدر
الله اکبر الله اکبر
@mrtahlilgar
❌ قطر متعهد شده ۱۲ میلیارد به ما بده
🔶۶ میلیاردش سال ۱۴۰۲ در دولت شهید رئیسی کارسازی شد، توافق شد و آمریکا هم پذیرفت که ما این مبلغ رو اختصاص بدیم به واردات کالاهای اساسی و دارو
🔷از این مبلغ، فقط تونستیم ۱۰۰ میلیون رو دریافت کنیم.
🔶الانم قرار شده این ۶ میلیارد رو در همان چارچوب قبلی مصرف کنیم.
🔷ما عملا در هر سال مبلغی حدود ۱۵ میلیارد دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو نیاز داریم و این ۶ میلیارد بخشی از نیاز امسال ما رو تامین میکنه
🔶۶ میلیارد دیگه رو توافق کردیم که به مصارف غیر کالاهای اساسی و دارو اختصاص بدیم
🔷مجوزهاش صادر شده و ان شالله از شنبه شروع به برداشت و مصرف میکنیم. (اگر کارشکنی صورت نگیره)
🔶 برخی از اقلام کالاهای اساسی نیز شامل ذرت و کنجاله سویا و ... هست که معمولا ما از طریق برزیل (اما از شرکتهای آمریکایی) خرید میکردیم.
🔷الانم اختیار دست ماست، هر کسی با قیمت کمتر و کیفیت بهتر این کالاها رو داره میتونیم ازش بخریم #اما مگه چند کشور عرضه کننده این کالاها هستن؟!!!!
🔶 ما نیاز به واردات نهادههای دامی شامل ذرت، جو، دانه سویا و کنجاله سویا داریم. کشورهای عرضه کننده هم کم هست. چه کنیم؟ وارد نکنیم؟ خرید نداشته باشیم؟!!
🔷یا میریم مستقیما از شرکت آمریکایی میخریم یا میریم همون کالا رو از یک شرکت واسط (برزیلی یا هندی یا چینی) گرونتر میخریم.
🔷نیازی به اطلاعات پنهان نیست، در اینترنت یکسرچ ساده کنید تا بخشی از حقایق رو متوجه بشید