eitaa logo
جبهه سایبری عصای موسی'
35.3هزار دنبال‌کننده
39.5هزار عکس
39.7هزار ویدیو
144 فایل
☘می‌دانم که خدای متعال اراده فرموده، این ملت را به عالی ترین درجات برساند، اگر مقاومت کردید قله را فتح خواهید کرد #شهید_سیدعلی_خامنه_ای 🔷️آتش توهین و تحریف، حریف حقیقت نخواهد شد #شهید_رئیسی 🔶️بنای خداوند این است که این حکومت را جهانی کند #شهید_سلیمانی
مشاهده در ایتا
دانلود
آقای تحلیلگر ✍️ آمدند ملت ایران را تسلیم کنند و بروند ایرانی ها جنگیدند ، زخم برداشتند و دشمن را عقب زدند و حالا میخوانند: حسین سرباز ره دین بود عاقبت حق طلبی این بود از سر نی گفت سبط پیمبر الله اکبر الله اکبر قسم به اشک دیده فاطمه ندارم ازدشمن دین واهمه سرم فدای زاده حیدر الله اکبر الله اکبر @mrtahlilgar
❌ قطر متعهد شده ۱۲ میلیارد به ما بده 🔶۶ میلیاردش سال ۱۴۰۲ در دولت شهید رئیسی کارسازی شد، توافق شد و آمریکا هم پذیرفت که ما این مبلغ رو اختصاص بدیم به واردات کالاهای اساسی و دارو 🔷از این مبلغ، فقط تونستیم ۱۰۰ میلیون رو دریافت کنیم. 🔶الانم قرار شده این ۶ میلیارد رو در همان چارچوب قبلی مصرف کنیم. 🔷ما عملا در هر سال مبلغی حدود ۱۵ میلیارد دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو نیاز داریم و این ۶ میلیارد بخشی از نیاز امسال ما رو تامین می‌کنه 🔶۶ میلیارد دیگه رو توافق کردیم که به مصارف غیر کالاهای اساسی و دارو اختصاص بدیم 🔷مجوزهاش صادر شده و ان شالله از شنبه شروع به برداشت و مصرف میکنیم. (اگر کارشکنی صورت نگیره)
🔶 برخی از اقلام کالاهای اساسی نیز شامل ذرت و کنجاله سویا و ... هست که معمولا ما از طریق برزیل (اما از شرکتهای آمریکایی) خرید میکردیم. 🔷الانم اختیار دست ماست، هر کسی با قیمت کمتر و کیفیت بهتر این کالاها رو داره میتونیم ازش بخریم مگه چند کشور عرضه کننده این کالاها هستن؟!!!!
🔶 ما نیاز به واردات نهاده‌های دامی شامل ذرت، جو، دانه سویا و کنجاله سویا داریم. کشورهای عرضه کننده هم کم هست. چه کنیم؟ وارد نکنیم؟ خرید نداشته باشیم؟!! 🔷یا میریم مستقیما از شرکت آمریکایی می‌خریم یا میریم همون کالا رو از یک شرکت واسط (برزیلی یا هندی یا چینی) گرونتر می‌خریم.
🔷نیازی به اطلاعات پنهان نیست، در اینترنت یک‌سرچ ساده کنید تا بخشی از حقایق رو متوجه بشید
🔶وقتی چین و هند خودشون در ذرت و سویا وابسته به آمریکا هستن و بینشون تنش و درگیری هست... بعد ما می‌خوایم با چه قیمتی از اونها خرید واسطه ای داشته باشیم؟!!
✅سکوی اصلی توسعه میدان نفتی رشادت با موفقیت در خلیج فارس نصب شد مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره: 🔹این سکو توسط متخصصان ایرانی، طراحی، ساخته و نصب شده است. 🔹با تکمیل طرح توسعه میدان نفتی رشادت، ظرفیت تولید روزانه این میدان از ۱۴ هزار بشکه به ۳۵ هزار بشکه می رسد. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
نکته در جنگ رمضان تلاش دشمن این بوده که انبارهای غله‌ی مارو بزنه، پس چطور میشه که آمریکا میخواد ذرت و غیره ... بده؟ 🔶به قول دکتر قالیباف مسئله‌ی اصلی اینه که ما اختیار داریم که پولمون رو هر طور دلمون میخواد خرج کنیم، بقیه‌اش فرعه.. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
قالیباف: هیمنه و قدرت پوشالی آمریکایی‌ها در جنگ تحمیلی فرو ریخت 🔶رئیس مجلس در دیدار با رئیس مجلس ترکیه: ریشه همه بدبختی‌ها رژیم صهیونیستی است و هیمنه و قدرت پوشالی آمریکایی‌ها در جنگ تحمیلی فرو ریخت. 🔹کشورهای غرب آسیا و اسلامی باید نظم جدیدی را متکی بر ظرفیت‌ها، منابع و مردم خود بنا کنند. رئیس مجلس ترکیه: 🔹جنگ علیه ایران فاقد هرگونه وجاهت بین‌المللی بود. 🔹ما در کنار دولت و مردم ایران هستیم و ترکیه را شریک غم خود بدانید. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF