eitaa logo
جبهه سایبری عصای موسی'
35.3هزار دنبال‌کننده
39.5هزار عکس
39.7هزار ویدیو
144 فایل
☘می‌دانم که خدای متعال اراده فرموده، این ملت را به عالی ترین درجات برساند، اگر مقاومت کردید قله را فتح خواهید کرد #شهید_سیدعلی_خامنه_ای 🔷️آتش توهین و تحریف، حریف حقیقت نخواهد شد #شهید_رئیسی 🔶️بنای خداوند این است که این حکومت را جهانی کند #شهید_سلیمانی
مشاهده در ایتا
دانلود
14.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶 ای عشق دل‌افروز دل من به تو گرم است 🔹 لحظاتی از مداحی محمود کریمی در مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
🔶پزشکیان: دشمن خیال می‌کرد در ۳ روز جمهوری اسلامی را از بین می‌برد اما سپاهیان و ارتشیان ما کاری کردند کارستان 🔹کسانی‌که راه حسین(ع) را می‌روند در مقابل بمب‌ها و موشک‌های دشمنان سر خم نمی‌کنند و نخواهند کرد. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
9.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ افشاگری دبیر کل ناتو: ایتالیا در جریان جنگ علیه ایران پایگاه‌های خود را در اختیار آمریکا قرار داد مارک روته: 🔹ایتالیا به ۵ هزار فروند هواپیمای نظامی آمریکایی اجازه داد تا از پایگاه‌های این کشور در جریان حملات آمریکا و رژیم اسرائیل علیه ایران، به پرواز درآیند. 🔹کشور به کشور، متحد به متحد پایگاه‌های خود را در اختیار آمریکا گذاشتند. 🔹هزاران سورتی پرواز و بنابراین اروپا به این سکوی نمایش قدرت برای ایالات متحده تبدیل شده است. ✍در زمان جنگ گفتیم ایران با بیش از ۸۰ کشور دنیا در حال جنگ است، کم کم خودشان بدلیل اختلافات داخلی در حال لو دادن هستند.. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
🔶 «آهن و مهتاب» اثر جدید حسن روح‌الامین رونمایی شد 🔷این تابلوی نقاشی به پیشگاه حضرت ام‌البنین تقدیم شده است. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
😔 قاب ماندگار از آخرین حضور رهبر شهید انقلاب در مراسم شب عاشورای حسینیه امام خمینی اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
29.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶باید برخاست لحظاتی از مداحی آقای محمود کریمی در مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی در جوار محل عروج ملکوتی قائد شهید انقلاب. ۱۴۰۵/۰۴/۰۳ اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
☘السَّلامُ عَلَيْکَ يا رَسُولَ اللهِ وَ رَحْمَةُ اللهِ وَ بَرَکاتُهُ اَلسَّلامُ عَلَيْکَ يا مُحَمَّدَ بْنَ عَبْدِاللهِ 🔷سلام بر تو باد ای رسول خدا و رحمت خدا و برکاتش، سلام بر تو ای محمد بن عبدالله ☘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلَیْهِ وَعَلی اَهْلِ بَیْتِهِ الاَئِمَّةِ الطَّیِّبینَ 🔶خدایا درود فرست بر او و بر خاندانش امامان پاکیزه..  ☘السَّلامُ عَلَيْكَ يَا أَمِيرَ الْمُؤْمِنِينَ، عَلَيْكَ مِنِّي سَلامُ اللّٰهِ أَبَداً مَا بَقِيتُ وَبَقِيَ اللَّيْلُ وَالنَّهارُ 🔷سلام بر تو ای امیر مؤمنان، از سوی من، همیشه سلام خدا بر تو باد تا باقی‌ام و شب و روز باقی است. ☘اللَّهُمَّ صَلَّ عَلَى فَاطِمَةَ وَأَبِيهَا و اُمِّها وَ بَعْلِها و بنيها وَ السِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فِيهَا بِعَدَدِ ما اَحاطَ به عِلمُك 🔶پروردگارا، درود فرست بر فاطمه و پدر و مادر بزرگوارش، و همسر گرامی‌اش و فرزندان عزیزش، و آن رازی که در وجود او به ودیعه نهادی، به تعداد آنچه دانش تو بر آن احاطه دارد. ☘اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا مُحَمَّدٍ الْحَسَنَ بْنَ عَلِی وَ رَحْمَةُ اللّهِ وَ بَرَکاتُهُ 🌱 سلام بر تو اى ابا محمد حسن بن على و رحمت خدا و برکات او ☘اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ (اَبَداً) ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ 🔷سلام بر تو اى ابا عبداللّه و بر روانهائى که فرود آمدند به آستانت، بر تو از جانب من سلام خدا باد همیشه تا من زنده ام و برپا است شب و روز و قرار ندهد این زیارت را خداوند آخرین بار زیارت من از شما ☘اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ 🔶سلام بر حسین و بر على بن الحسین و بر فرزندان حسین و بر اصحاب و یاران حسین ☘اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا علی ابْنِ موسَی الرِضا(علیه السلام) ☘اَلسّلامُ عَلَیْکَ یا صاحِبَ الزَّمان (عجَّلَ الله تعالی فرجه الشریف)
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلام على آل يس ☘السلام عليك يا داعی الله در چه می گذرد..؟! (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
سلام عزیزان☘حلال کنید بخاطر یه مسئله شخصی، وقتتون رو میگیرم 🔶خدا را شکر می‌کنم، پدری دارم و به حضورش افتخار می‌کنم و من هیچگاه اصل و نسب و فامیلی خویش را انکار و پنهان نکردم 😊تا جایی که حتی مخالفین من هم پدرم رو می‌شناسند 🔷نکته بعدی اینکه من هیچ وقت به خاطر گفتن خوارج و سوپرانقلابی به کسی در دادگاه محکوم نشدم، تنها یک بار به دادگاه رفتم آن هم چون گفتم فلانی پدرش جزو یکی از فرقه‌هاست و در وزارت اطلاعات پرونده دارد (البته نتونستم ثابت کنم و محکوم شدم) 🔶وقتی هم که محکوم شدم در برابر رای دادگاه تسلیم بودم، ما همواره از این نظام و ارکانش که قوه قضاییه هم یکی از آنهاست دفاع کردیم و می‌کنیم و خواهیم کرد تا پای جان، حتی اگر به ضرر منافع شخصیمان باشد 🔷مثل کسانی نیستم که اگر قوه قضا باب میلمون عمل نکرد، تجمع و تحصن و آشوب و لجن پراکنی بر علیه قوه قضاییه و شکایت از رئیس قوه را تبلیغ کنم 🔶این کارها هم به جایی نمی‌رسد، یادمه وقتی بسیجی‌های جان بر کف، در سال ۴۰۱ اغتشاشاتی را که شبکه اراذل و اوباش اسرائیل راه انداخته بودند رو خوابوندند، رسانه‌های اسرائیلی مثل اینترنشنال و چند تا کانال در تلگرام، اسم و آدرس و اطلاعات بسیجی‌ها را می‌گذاشتند تا طرفدارای اراذل و اوباش بروند و مزاحمشون بشوند، ما در مواجهه با اون خطرات، محکم سر عقیده‌ خود ایستادیم، الان هم مجدداً جلوی کسانی که بدنبال ایجاد اغتشاشند خواهیم ایستاد 🔷بلدیم طوری صحبت کنیم، بدون اینکه اسم کسی را بیاوریم، ماهیت افرادی رو برای مخاطبمون افشا کنیم، اما فعلاً بنا به مصلحت و وحدت، فیتیله‌رو پایین کشیدیم، توصیه می‌کنم صبر ما امتحان نشود🫡😊