eitaa logo
جبهه سایبری عصای موسی'
35.3هزار دنبال‌کننده
39.5هزار عکس
39.7هزار ویدیو
144 فایل
☘می‌دانم که خدای متعال اراده فرموده، این ملت را به عالی ترین درجات برساند، اگر مقاومت کردید قله را فتح خواهید کرد #شهید_سیدعلی_خامنه_ای 🔷️آتش توهین و تحریف، حریف حقیقت نخواهد شد #شهید_رئیسی 🔶️بنای خداوند این است که این حکومت را جهانی کند #شهید_سلیمانی
مشاهده در ایتا
دانلود
😔 قاب ماندگار از آخرین حضور رهبر شهید انقلاب در مراسم شب عاشورای حسینیه امام خمینی اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
29.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶باید برخاست لحظاتی از مداحی آقای محمود کریمی در مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی در جوار محل عروج ملکوتی قائد شهید انقلاب. ۱۴۰۵/۰۴/۰۳ اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
☘السَّلامُ عَلَيْکَ يا رَسُولَ اللهِ وَ رَحْمَةُ اللهِ وَ بَرَکاتُهُ اَلسَّلامُ عَلَيْکَ يا مُحَمَّدَ بْنَ عَبْدِاللهِ 🔷سلام بر تو باد ای رسول خدا و رحمت خدا و برکاتش، سلام بر تو ای محمد بن عبدالله ☘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلَیْهِ وَعَلی اَهْلِ بَیْتِهِ الاَئِمَّةِ الطَّیِّبینَ 🔶خدایا درود فرست بر او و بر خاندانش امامان پاکیزه..  ☘السَّلامُ عَلَيْكَ يَا أَمِيرَ الْمُؤْمِنِينَ، عَلَيْكَ مِنِّي سَلامُ اللّٰهِ أَبَداً مَا بَقِيتُ وَبَقِيَ اللَّيْلُ وَالنَّهارُ 🔷سلام بر تو ای امیر مؤمنان، از سوی من، همیشه سلام خدا بر تو باد تا باقی‌ام و شب و روز باقی است. ☘اللَّهُمَّ صَلَّ عَلَى فَاطِمَةَ وَأَبِيهَا و اُمِّها وَ بَعْلِها و بنيها وَ السِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فِيهَا بِعَدَدِ ما اَحاطَ به عِلمُك 🔶پروردگارا، درود فرست بر فاطمه و پدر و مادر بزرگوارش، و همسر گرامی‌اش و فرزندان عزیزش، و آن رازی که در وجود او به ودیعه نهادی، به تعداد آنچه دانش تو بر آن احاطه دارد. ☘اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا مُحَمَّدٍ الْحَسَنَ بْنَ عَلِی وَ رَحْمَةُ اللّهِ وَ بَرَکاتُهُ 🌱 سلام بر تو اى ابا محمد حسن بن على و رحمت خدا و برکات او ☘اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ (اَبَداً) ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ 🔷سلام بر تو اى ابا عبداللّه و بر روانهائى که فرود آمدند به آستانت، بر تو از جانب من سلام خدا باد همیشه تا من زنده ام و برپا است شب و روز و قرار ندهد این زیارت را خداوند آخرین بار زیارت من از شما ☘اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ 🔶سلام بر حسین و بر على بن الحسین و بر فرزندان حسین و بر اصحاب و یاران حسین ☘اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا علی ابْنِ موسَی الرِضا(علیه السلام) ☘اَلسّلامُ عَلَیْکَ یا صاحِبَ الزَّمان (عجَّلَ الله تعالی فرجه الشریف)
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلام على آل يس ☘السلام عليك يا داعی الله در چه می گذرد..؟! (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
سلام عزیزان☘حلال کنید بخاطر یه مسئله شخصی، وقتتون رو میگیرم 🔶خدا را شکر می‌کنم، پدری دارم و به حضورش افتخار می‌کنم و من هیچگاه اصل و نسب و فامیلی خویش را انکار و پنهان نکردم 😊تا جایی که حتی مخالفین من هم پدرم رو می‌شناسند 🔷نکته بعدی اینکه من هیچ وقت به خاطر گفتن خوارج و سوپرانقلابی به کسی در دادگاه محکوم نشدم، تنها یک بار به دادگاه رفتم آن هم چون گفتم فلانی پدرش جزو یکی از فرقه‌هاست و در وزارت اطلاعات پرونده دارد (البته نتونستم ثابت کنم و محکوم شدم) 🔶وقتی هم که محکوم شدم در برابر رای دادگاه تسلیم بودم، ما همواره از این نظام و ارکانش که قوه قضاییه هم یکی از آنهاست دفاع کردیم و می‌کنیم و خواهیم کرد تا پای جان، حتی اگر به ضرر منافع شخصیمان باشد 🔷مثل کسانی نیستم که اگر قوه قضا باب میلمون عمل نکرد، تجمع و تحصن و آشوب و لجن پراکنی بر علیه قوه قضاییه و شکایت از رئیس قوه را تبلیغ کنم 🔶این کارها هم به جایی نمی‌رسد، یادمه وقتی بسیجی‌های جان بر کف، در سال ۴۰۱ اغتشاشاتی را که شبکه اراذل و اوباش اسرائیل راه انداخته بودند رو خوابوندند، رسانه‌های اسرائیلی مثل اینترنشنال و چند تا کانال در تلگرام، اسم و آدرس و اطلاعات بسیجی‌ها را می‌گذاشتند تا طرفدارای اراذل و اوباش بروند و مزاحمشون بشوند، ما در مواجهه با اون خطرات، محکم سر عقیده‌ خود ایستادیم، الان هم مجدداً جلوی کسانی که بدنبال ایجاد اغتشاشند خواهیم ایستاد 🔷بلدیم طوری صحبت کنیم، بدون اینکه اسم کسی را بیاوریم، ماهیت افرادی رو برای مخاطبمون افشا کنیم، اما فعلاً بنا به مصلحت و وحدت، فیتیله‌رو پایین کشیدیم، توصیه می‌کنم صبر ما امتحان نشود🫡😊
🔶یک نفری خری داشت و اون رو بسته بود به جایی.. 🔷شیطون اومد و این خر رو باز کرد.. 🔶خر رفت در زمین کشاورزی یک نفر و محصولات اون رو خورد.. 🔷صاحب زمین، خر رو کشت.. 🔶صاحب خر اومد صاحب زمین رو کشت.. 🔷پسرِ صاحب زمین اومد صاحب خر رو کشت.. 🔶این قصه آنقدر ادامه داشت تا همه اهل ده رو درگیر کرد. 🔷به شیطون گفتند که تو چطور این آشوب رو در ده انداختی؟ 🔶گفت من فقط خر را باز کردم. ✅ پیام داستان: عزیزان بسیاری از آشوب‌ها به خاطر کنشگری خرهاست، خرها را جمع کنید. 🔷آقای دکتر عزیز، این خرهایی که بستی در فضای مجازی، انگلیس بازشون کرده. جمعشون کن قبل از اینکه نیروی امنیتی جمعشون کنه. این‌ها به عشق تو دورت جمع نشدند، به هوسِ یونجه‌ی ری هست که دورت جمع شدند. 🔶از خر شیطون بیا پایین، انگلیس سوارتون شده. 🔷آن کس که اسب داشت غبارش فرونشست.. 🔶گَرد سم خران شما نیز بگذرد
❌نیروی دریایی سپاه: عبور ایمن از تنگه هرمز تنها از مسیرهای اعلامی جمهوری اسلامی ایران ممکن است 🔸اطلاعیه و اخطاریه نیروی دریایی سپاه در پی اعلام مسیری جدید برای تردد کشتی‌ها در تنگه هرمز بدون اطلاع و هماهنگی با جمهوری اسلامی ایران از طرف برخی مراجع به شرح زیر است: 🔸ساعاتی قبل بدون اطلاع و هماهنگی با جمهوری اسلامی ایران از طرف برخی مراجع مسیر جدیدی برای تردد کشتی‌ها در تنگه هرمز اعلام شده که این مسیر غیر قابل قبول و کاملاً خطرناک است. (منظور نیروی دریایی سپاه بیانیه دولت عمان است که تحت فشار شدید امریکایی‌ها در مورد عبور از تنگه هرمز صادر شد) 🔸به اطلاع همه می‌رساند تنها مسیر مجاز برای عبور از تنگه هرمز همان مسیرهای اعلام شده از طرف جمهوری اسلامی ایران می‌باشد، تردد شناورها در خارج از این مسیرها بسیار خطرناک و ممنوع بوده و اخطار می‌دهیم از هرگونه تردد در خارج از مسیر های ابلاغی جدا خودداری نمایید. 🔸هماهنگی با نیروی دریایی سپاه برای عبور از تنگه هرمز از طریق کانال 16 الزامی است و با شناورهای متخلف برخورد خواهد شد. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
جبهه سایبری عصای موسی'
❌نیروی دریایی سپاه: عبور ایمن از تنگه هرمز تنها از مسیرهای اعلامی جمهوری اسلامی ایران ممکن است 🔸اطل
من نمی‌دانم آیا دولت عمان با هماهنگی ایران اقدام به اعلام آن بیانیه و امور کشتی از بخش عمانی تنگه هرمز، هدایت سازمان بین‌المللی دریانوردی کرد یا بدون هماهنگی ایران! اگر با هماهنگی ایران بوده که بیانیه نیروی دریایی سپاه هم باز کردن مسیر برای دولت عمان است تا از زیر فشارهای روزانه آمریکا خارج گردد.. 🔷اما اگر بدون هماهنگی باشد اطلاعیه مهم نیروی دریایی سپاه هشداری شدیداللحن و بی‌سابقه به سلطان نشین عمان است که یا در تنگه هرمز همکاری و همراهی با ایران را می‌پذیرد و زبان در کام می‌گیرد و چیزی نمی‌گوید و یا اینکه ایران خود به صورت کامل بر همه تنگه هرمز اعمال قدرت خواهد کرد. در هر صورت ما نمی‌دانیم که واقعاً پشت پرده چه اتفاقی افتاده است.. 🔶این موضوع برای دولت عمان بسیار سخت و سنگین و برخورد با آن غیر قابل تحمل است! طرف عمانی که از همان ابتدای جنگ از جانب آمریکا به شدت تحت فشار بود تا مخالفت خود با سیاست‌های اعلامی ایران را اعلام کند، حالا در وضعیت بدی گرفتار شده و هیچ کشتی جرات نخواهد کرد از آن سمت عبور کند و عملاً حاکمیت عمان بر جنوب تنگه زیر سوال رفته است! 🔷با توجه به اینکه دولت عمان هیچ مسئولیتی نپذیرفته و خطاب به کشتی‌هایی که می‌خواهند از این منطقه عبور کنند خواسته تا مجوزهای لازم را از سازمان بین‌المللی دریانوردی دریافت کنند، این یعنی آنکه کشتی‌ها در هنگام عبور از تنگه هرمز نمی‌توانند بیمه دولت عمان داشته باشند...‌ اما ایران احتمالاً ن خدمات بیمه‌ای را ارائه می‌کند و عبور امن را هم تضمین خواهد کرد.. 🔶در پایان باید گفت اگر مسقط با تهران هماهنگ کرده باشد که این بیانیه نیز هماهنگ است ولی اگر هماهنگ نشده باشد و این بیانیه در پاسخ به عدم هماهنگی طرف مقابل صادر شده باشد پس وضعیت، بسیار برای عمان خطرناک و بغرنج خواهد شد. به باور من آنها انتظار صدور چنین بیانیه‌ای از ایران در این شرایط را نداشتند..
🔶بقایی: اظهارات ضدونقیض مقامات آمریکایی درباره یادداشت تفاهم خاتمه جنگ تحمیلی، کمکی به کاهش بدگمانی متراکم ایرانیان نسبت به آمریکا نخواهد کرد 🔷 ناتو و برخی اعضا در حملات علیه ایران باید پاسخگو باشند 🔶‌سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اظهارات دبیرکل ناتو، این سازمان و برخی کشورهای عضو را به همدستی در حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران متهم کرد اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF