995.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
😔تو به ما جرات طوفان دادی
🔶مرگ بر آمریکا
اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔷این یک خیانت فرهنگی است.
🔶این فرعونیگری است.
اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
11.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶ماجرا از ظهر عاشورا شروع شد
🔷حضرت آیتالله العظمی شهید خامنهای: اخلاص، موقعشناسی، پاشیدن بذر یک حرکت فزایندهی تاریخی، از خصوصیات مهم عاشوراست. ماجرا فقط در ظهر عاشورا تمام نشد؛ در واقع از ظهر عاشورا یک جریانی در تاریخ شروع شد، که همچنان رو به افزایش و گسترش است. بعد از این هم همین خواهد بود...
اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
جبهه سایبری عصای موسی'
☘مَولاتی یا فاطمه😔 #کانال_سایبری_عصای_موسی (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
🔶امام صادق علیهالسلام فرمودن، گریه بر امام حسین علیهالسلام، باعثِ محبت و پیوند با حضرت زهرا سلاماللهعلیها ست.
کامل الزيارات، ۱، ۸۰
🔷حضرت فرمود: لحظهای که اشک از گوشهی چشم تو جاری میشود «وَصَلَ فَاطِمَةَ»
🔶خبر آن به فاطمه میرسد
«وَ أَسْعَدَهَا» او را شاد میکند..
مستدرك الوسائل و مستنبط المسائل،
ج 10، ص 314
🔶پیام عاشورایی پزشکیان: نه ظلم کنیم، نه ظلم بپذیریم و نه مقابلش سکوت کنیم
🔷رئیسجمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:أمّا بعد؛ دنیا چنان است که گویی هرگز نبوده و آخرت چنان که گویی همواره بوده است
🔶امام حسین(ع) به ما آموخت در برابر ظلم، وسوسه قدرت و منفعتطلبی بایستیم؛ میشود جان را داد، اما آزادگی را نه؛ میتوان تنها ماند، اما حقیقت را رها نکرد. نه ظلم کنیم، نه ظلم بپذیریم و نه مقابلش سکوت کنیم.
اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
❌شکایت سه قاضی «دیوان کیفری بینالمللی» از دولت ترامپ
▪️سه قاضی دیوان کیفری بینالملل در دادگاه فدرال منهتن، علیه دولت آمریکا شکایت کردند.
▪️علت این شکایت تحریمهای آمریکا علیه این قضات اعلام شده است.
▪️این قاضی ها می گویند که رئیس جمهور آمریکا در تلاش است تا «آنها را به خاطر تصمیمات قضایی قبلی» ، از جمله احکام بازداشت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و تصمیم به آغاز تحقیقات در مورد جنایات جنگی ادعایی مرتکب شده توسط نیروهای آمریکایی در افغانستان، مجازات کند.
اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶شهید طهرانی مقدم : "تو همون ابوموسی اشعری احمق هستی!"
اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
جبهه سایبری عصای موسی'
🖤🖤 روضه سه برادر مادری حضرت عباس که فرزندان امیرالمومنین و ام البنین علیهماالسلام بودند. 👆👆 شاید
کمتر مداح و روضه خوانی، روضه این سه نفر رو میخوانه
هدایت شده از خاکریز بصیرت _ حسین امیدیان
به نام خدا
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین علیه السلام
ظهر عاشورا در هر سال را باید سخت ترین لحاظ عمر یک شیعه دانست.
خاطره ای که هرم آتش آن هرگز در دلهای مومنان به سردی نمی گراید و زخمی که مرحمی جز دیدار شهادت گونه با حسین علیه السلام ندارد
عاشورا در عین اینکه اوج حماسه و عقلانیت است ، قله ای مرتفع از احساس و عاطفه است. اندوه بی پایانی که این عالم قدرت درک و نمایش آن را نداشته و ماجرای اصلی این اندوه در محشر و معاد و توسط سیدة النساء العالمین ، مادر حسین علیه السلام ، نشان داده خواهد شد .
امسال اما این داغ بر دل نشسته، سوزاننده تر و این غم کشنده ، بسیار عمیق تر درک شد
امام شهید ، سید علی خامنه ای قدس الله نفسه الزکیه ، پس از قرنها ، بار دیگر روضه های کربلا را با نوع شهادت خود به شیعیان نشان دادند...
شهادت به دست اشقی الاشقیاء ، گودال قتلگاه ، شهادت با خانواده ، پیکری که هنوز به خاک سپرده نشده ، هلهله ی دشمنان بعد از خبر شهادت و... که شنیده بودیم را دیدیم و با جان بی روح خود درک کردیم
اکنون سخنمان با منتقم خون حسین علیه السلام و صاحب پرچم یا لثارات الحسین علیه السلام این است که :
آقا جان ، جسم ، جان، آبرو و خانواده ما فدای شما ، مارا به سخت جانی خود این گمان نبود...
داغ امام خامنه ای قدس الله نفسه الزکیه که به باور ما ، با خون مطهرش ، درخت مورد تهاجم اسلام ناب را بار دیگر آبیاری کرد و با بیدار کردن و مبعوث نمودن امت که نتیجه ثار است ، دشمنان را شگفت زده نمود، تنها با دیدار شما التیام میابد
آقا و سرور ما ، اکنون که استجابت دعای امامی که میخواند , گرم است به هم پشت رقیبان پی قتلم ...در رسیدن به قله شهادت را از خدای متعال تضمین و محقق کردید ، آرزو و دعای همه عاشقان او را نیز از ذات باریتعالی استمداد بفرمایید که اللهم عجل لولیک الفرج 😔
#حسین_امیدیان
خاکریز بصیرت🇮🇷
🆔@Omidiaan_hossein
💻omidiaan.ir
الّلهُـمَّ ؏جـِّل لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج
هدایت شده از کافهتحلیل(یوسف ناصری)
آقا جان قبول کنید زیادی حسنظن داشتید
سلام آقا جان
من در این چند دهه، چندین بار برای پدر بزرگوارتان، امام شهیدمان دلنوشته نوشته و اقلی را منتشر و اکثری را به سایت ایشان ارسال نمودم
هر گاه دلم از روزگار میگرفت و دلتنگ میشدم، مینوشتم
امشب که شب عاشورای اباعبدالله الحسین علیهالسلام است و نزدیک اذان صبح، دلتنگ آقای شهیدمان شدم و تصمیم گرفتم برای شما نامهای سرگشاده بنویسم
برای شما که در لحظات سخت امیدواری آمدید و پسند سختپسندان و امید ناامیدان شدید چه برسد به ما که سهلپسند و امیدواریم
آقا جان؛
از روز انتصابتان تا همین لحظه که مشغول نوشتن هستم، لحظه به لحظه منتظر پیامی جدید از شما هستیم تا روشنگر مسیر حرکتمان باشد
اما در این نامهی سرگشاده میخواهم دربارهی پیام آخرتان چند کلمهای با شما درددل کنم
آقا جان؛
برخی پیام آخر شما را پیامی وحدتشکن و اختلاف افکن میدانند و میگویند ایشان که همیشه ما را به وحدت دعوت میکردند؛ چرا این پیام وحدت شکن را دادند؟
راستش را بخواهید این حرف آنها در هدفِ پیام، غلط و در نتیجهی حاصله، صحیح است؛ چون نتیجه، به آنچه میگویند ختم شد؛ یعنی به تَفَرُّق و اختلاف
اما به جِد معتقدم این اختلاف و زخم برداشتن وحدت ملت، نه حاصل پیام شما که حاصل تبیین غلط ما خواص از آن پیام بود
اینجاست که باید بنویسم شما زیادی به ما حسنظن داشتید؛ از ما زیادی انتظار داشتید.
آقا جان؛
شما انتظار داشتید ما با رسیدن این پیام، بتوانیم شخصپرستی و حزبپرستی و نفسپرستی را رها کنیم و به دنبال آنچه از ما خواستهاید برویم
اما انتظارتان محقق نشد
ما نتوانستیم
ما نتوانستیم انتظار شما را برآورده کنیم
کسانی از ما، با دیدن پیامتان گمان کردند در حال از سر باز کردن مسئولیت مذاکرات و تفاهمنامه و گردن نگرفتن نتایج آنها هستید
و کسانی دیگر، «دلسوز و پرتلاش و حسن نظر» را گرفتند و در چشم کسانی که مسئولین را خائن و جاسوس میدانستند فرو کردند
و عدهای نیز «نظر دیگری داشتم» را گرفتند و در چشم کسانی که همهی کارها را در هماهنگی با حضرتعالی میدانستند فرو کردند
اما کم کسی به تبیین وظیفهی اصلی که شما بر دوش ملت گذاشتید توجه کرد
وظیفهی «انتظار تحقق شروط گفته شده»
آقا جان؛
ما نفهمیدیم که اگر شما میخواستید اختلاف نظر خود با اعضای شعام را مطرح کنید تا به پشتوانهی ملت، جلوی امضای تفاهمنامهای، که بر خلاف نظر شماست را بگیرید، قبل از امضای تفاهمنامه، این پیام را صادر میکردید نه اینکه بعد از امضا که دیگر کار از کار گذشته است، پیامتان را صادر کنید تا باعث دودستگی و اختلاف گردد
ما فکر نکردیم که مگر میشود شما که در همهی پیامهای خود بر اتحاد تاکید کرده بودید، این بار بیایید در پیامتان مطلبی بنویسید که مایهی تفرقه و اختلاف باشد؟
آقا جان؛
ما نفهمیدیم که اگر شما میخواستید اختلاف نظر خود با اعضای شعام را مطرح کنید، چرا اعضای شعام بعد از این پیام، اعلام نکردند که رأی خود را پس میگیرند و به نظر شما عمل خواهند کرد
چرا باید این مسئولیت را بپذیرند و پاسخگوی همهی مشکلات حاصل از این تصمیم و هر مشکل دیگری که رسانههای رقیب، آن را به این تصمیم ربط میدهند، باشند
اینکه از نظر خود برگردند و راه و نظر شما را بروند و سپس با کارشکنی و فشار آوردن به معیشت مردم، همهی تقصیرها را متوجه حضرتعالی کنند تا ثابت کنند آنچه آنها قصد پیمودنش را داشتند، از راه و نظر شما نتیجهبخشتر بوده است، با نگاه خائنانه یا منفعتطلبانهای که متهم به آن شدهاند، معقولتر نبود؟
چرا نکردند؟
چون آنها از منظور شما کاملا مطلع بودند و میدانستند هدف این پیام چیست
آنها خوب میدانستند که خطاب شما به ملت بود اما میخواستید دشمنانی که لیاقت مخاطب پیام شما بودن را ندارند متوجه شوند که اگر به این تفاهمنامه پایبند نباشند، راه و نظر دیگری در مقابل آنها قرار خواهد گرفت که در آن، امتیازاتی سنگینتر از دشمن ستانده و امتیازات کمتری داده خواهد شد
آقا جان؛
ما در پیام شما تدبر و تفکر نکردیم
ای کاش این بار سنگین تفکر و تدبر را بر عهدهی ما نمیگذاشتید
ما شخصپرستی و حزببازی و کینههای انتخاباتی را فراموش نکردیم
نه اینکه نمیتوانستیم
در واقع نخواستیم
احساس کردیم موقعیت خوبی برای زدن رقیب است که نباید از دستش بدهیم
یکی رای منفی جلیلی را، نه به جهت همنظر بودن با شما، بلکه به جهت جنگطلبی و میل به ادامهی جنگ تا نابودی زیرساختها تفسیر میکرد و قشر خاکستری را از او میترساند
و دیگری رای مثبت قالیباف را به ترس و عافیتطلبی و فراموشی آرمانها و در مخالفت با نظر شما تفسیر میکرد و نیروهای انقلابی را از گرد او میتاراند
بله آقا جان
زیادی به ما حسنظن داشتید
ما «آن»ی که باید باشیم، نبودیم
کمکاری ما را ببخشید و حلالمان کنید
@yousofnaseri
❌واکنش قاطع قالیباف به دروغ الزام واردات محصولات آمریکایی، آنها بی اعتمادی میکارند و حرفهای بیارزش صادر میکنند!
🔶رییس تیم مذاکراتی ایران در واکنش به اظهارات آمریکاییها مبنی بر خرید محصولات کشاورزی توسط ایران در حساب شخصی خود در شبکه ایکس نوشت: آمریکا به دروغ ادعا میکند که داراییهای آزادشدهٔ ما برای خرید محصولات کشاورزی آنها صرف خواهد شد. عجب!
🔷 تنها محصولی که ما برداشت میکنیم، همان چیزی است که شما سالها پیش کاشتهاید: دههها بیاعتمادی!
🔶قالیباف با کنایه به سالها بیاعتمادی ملت ایران به آمریکاییها نوشت: این محصول [بیاعتمادی] کاملاً ارگانیک، فراوان و بومی است. اما ظاهراً آمریکا فقط سویای تراریخته و وعدههای عملنشده و حرفهای بیارزش صادر میکند!
اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF