eitaa logo
جبهه سایبری عصای موسی'
35.3هزار دنبال‌کننده
39.5هزار عکس
39.7هزار ویدیو
144 فایل
☘می‌دانم که خدای متعال اراده فرموده، این ملت را به عالی ترین درجات برساند، اگر مقاومت کردید قله را فتح خواهید کرد #شهید_سیدعلی_خامنه_ای 🔷️آتش توهین و تحریف، حریف حقیقت نخواهد شد #شهید_رئیسی 🔶️بنای خداوند این است که این حکومت را جهانی کند #شهید_سلیمانی
مشاهده در ایتا
دانلود
شکایت سه قاضی «دیوان کیفری بین‌المللی» از دولت ترامپ ▪️سه قاضی دیوان کیفری بین‌الملل در دادگاه فدرال منهتن، علیه دولت آمریکا شکایت کردند. ▪️علت این شکایت تحریم‌های آمریکا علیه این قضات اعلام شده است. ▪️این قاضی ها می گویند که رئیس جمهور آمریکا در تلاش است تا «آنها را به خاطر تصمیمات قضایی قبلی» ، از جمله احکام بازداشت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و تصمیم به آغاز تحقیقات در مورد جنایات جنگی ادعایی مرتکب شده توسط نیروهای آمریکایی در افغانستان، مجازات کند. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶شهید طهرانی مقدم : "تو همون ابوموسی اشعری احمق هستی!" اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
🖤🖤 روضه سه برادر مادری حضرت عباس که فرزندان امیرالمومنین و ام البنین علیهماالسلام بودند. 👆👆 شاید تا حالا روضه این سه برادر حضرت عباس و فرزند مولا و ام البنین را نشنیده یا نخوانده باشید، خوب است امروز یادشان کنیم تا تسلی خاطری باشد برای قلب ام البنین مادر ۴ شهید 🖤🖤 منبع: مقتل شیخ مفید
به نام خدا السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین علیه السلام ظهر عاشورا در هر سال را باید سخت ترین لحاظ عمر یک شیعه دانست. خاطره ای که هرم آتش آن هرگز در دلهای مومنان به سردی نمی گراید و زخمی که مرحمی جز دیدار شهادت گونه با حسین علیه السلام ندارد عاشورا در عین اینکه اوج حماسه و عقلانیت است ، قله ای مرتفع از احساس و عاطفه است. اندوه بی پایانی که این عالم قدرت درک و نمایش آن را نداشته و ماجرای اصلی این اندوه در محشر و معاد و توسط سیدة النساء العالمین ، مادر حسین علیه السلام ، نشان داده خواهد شد . امسال اما این داغ بر دل نشسته، سوزاننده تر و این غم کشنده ، بسیار عمیق تر درک شد امام شهید ، سید علی خامنه ای قدس الله نفسه الزکیه ، پس از قرن‌ها ، بار دیگر روضه های کربلا را با نوع شهادت خود به شیعیان نشان دادند... شهادت به دست اشقی الاشقیاء ، گودال قتلگاه ، شهادت با خانواده ، پیکری که هنوز به خاک سپرده نشده ، هلهله ی دشمنان بعد از خبر شهادت و... که شنیده بودیم را دیدیم و با جان بی روح خود درک کردیم اکنون سخنمان با منتقم خون حسین علیه السلام و صاحب پرچم یا لثارات الحسین علیه السلام این است که : آقا جان ، جسم ، جان، آبرو و خانواده ما فدای شما ، مارا به سخت جانی خود این گمان نبود... داغ امام خامنه ای قدس الله نفسه الزکیه که به باور ما ، با خون مطهرش ، درخت مورد تهاجم اسلام ناب را بار دیگر آبیاری کرد و با بیدار کردن و مبعوث نمودن امت که نتیجه ثار است ، دشمنان را شگفت زده نمود، تنها با دیدار شما التیام میابد آقا و سرور ما ، اکنون که استجابت دعای امامی که میخواند , گرم است به هم پشت رقیبان پی قتلم ...در رسیدن به قله شهادت را از خدای متعال تضمین و محقق کردید ، آرزو و دعای همه عاشقان او را نیز از ذات باریتعالی استمداد بفرمایید که اللهم عجل لولیک الفرج 😔 خاکریز بصیرت🇮🇷 🆔@Omidiaan_hossein 💻omidiaan.ir الّلهُـمَّ ؏جـِّل‌ لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج
آقا جان قبول کنید زیادی حسن‌ظن داشتید سلام آقا جان من در این چند دهه، چندین بار برای پدر بزرگوارتان، امام شهیدمان دل‌نوشته نوشته و اقلی را منتشر و اکثری را به سایت ایشان ارسال نمودم هر گاه دلم از روزگار می‌گرفت و دلتنگ می‌شدم، می‌نوشتم امشب که شب عاشورای اباعبدالله الحسین علیه‌السلام است و نزدیک اذان صبح، دلتنگ آقای شهیدمان شدم و تصمیم گرفتم برای شما نامه‌ای سرگشاده بنویسم برای شما که در لحظات سخت امیدواری آمدید و پسند سخت‌پسندان و امید ناامیدان شدید چه برسد به ما که سهل‌پسند و امیدواریم آقا جان؛ از روز انتصابتان تا همین لحظه که مشغول نوشتن هستم، لحظه به لحظه منتظر پیامی جدید از شما هستیم تا روشنگر مسیر حرکتمان باشد اما در این نامه‌ی سرگشاده میخواهم درباره‌ی پیام آخرتان چند کلمه‌ای با شما درد‌دل کنم آقا جان؛ برخی پیام آخر شما را پیامی وحدت‌شکن و اختلاف افکن می‌دانند و می‌گویند ایشان که همیشه ما را به وحدت دعوت می‌کردند؛ چرا این پیام وحدت شکن را دادند؟ راستش را بخواهید این حرف آنها در هدفِ پیام، غلط و در نتیجه‌ی حاصله، صحیح است؛ چون نتیجه، به آنچه می‌گویند ختم شد؛ یعنی به تَفَرُّق و اختلاف اما به جِد معتقدم این اختلاف و زخم برداشتن وحدت ملت، نه حاصل پیام شما که حاصل تبیین غلط ما خواص از آن پیام بود اینجاست که باید بنویسم شما زیادی به ما حسن‌ظن داشتید؛ از ما زیادی انتظار داشتید. آقا جان؛ شما انتظار داشتید ما با رسیدن این پیام، بتوانیم شخص‌پرستی و حزب‌پرستی و نفس‌پرستی را رها کنیم و به دنبال آنچه از ما خواسته‌اید برویم اما انتظارتان محقق نشد ما نتوانستیم ما نتوانستیم انتظار شما را برآورده کنیم کسانی از ما، با دیدن پیامتان گمان کردند در حال از سر باز کردن مسئولیت مذاکرات و تفاهم‌نامه و گردن نگرفتن نتایج آنها هستید و کسانی دیگر، «دلسوز و پر‌تلاش و حسن نظر» را گرفتند و در چشم کسانی که مسئولین را خائن و جاسوس می‌دانستند فرو کردند و عده‌ای نیز «نظر دیگری داشتم» را گرفتند و در چشم کسانی که همه‌ی کارها را در هماهنگی با حضرتعالی می‌دانستند فرو کردند اما کم کسی به تبیین وظیفه‌ی اصلی که شما بر دوش ملت گذاشتید توجه کرد وظیفه‌ی «انتظار تحقق شروط گفته شده» آقا جان؛ ما نفهمیدیم که اگر شما می‌خواستید اختلاف نظر خود با اعضای شعام را مطرح کنید تا به پشتوانه‌ی ملت، جلوی امضای تفاهم‌نامه‌ای، که بر خلاف نظر شماست را بگیرید، قبل از امضای تفاهم‌نامه، این پیام را صادر می‌کردید نه اینکه بعد از امضا که دیگر کار از کار گذشته است، پیامتان را صادر کنید تا باعث دودستگی و اختلاف گردد ما فکر نکردیم که مگر می‌شود شما که در همه‌ی پیام‌های خود بر اتحاد تاکید کرده بودید، این بار بیایید در پیامتان مطلبی بنویسید که مایه‌ی تفرقه و اختلاف باشد؟ آقا جان؛ ما نفهمیدیم که اگر شما می‌خواستید اختلاف نظر خود با اعضای شعام را مطرح کنید، چرا اعضای شعام بعد از این پیام، اعلام نکردند که رأی خود را پس می‌گیرند و به نظر شما عمل خواهند کرد چرا باید این مسئولیت را بپذیرند و پاسخگوی همه‌ی مشکلات حاصل از این تصمیم و هر مشکل دیگری که رسانه‌ها‌ی رقیب، آن را به این تصمیم ربط می‌دهند، باشند اینکه از نظر خود برگردند و راه و نظر شما را بروند و سپس با کارشکنی و فشار آوردن به معیشت مردم، همه‌ی تقصیرها را متوجه حضرتعالی کنند تا ثابت کنند آنچه آنها قصد پیمودنش را داشتند، از راه و نظر شما نتیجه‌بخش‌تر بوده‌ است، با نگاه خائنانه یا منفعت‌طلبانه‌ای که متهم به آن شده‌اند، معقول‌تر نبود؟ چرا نکردند؟ چون آنها از منظور شما کاملا مطلع بودند و می‌دانستند هدف این پیام چیست آنها خوب می‌دانستند که خطاب شما به ملت بود اما می‌خواستید دشمنانی که لیاقت مخاطب پیام شما بودن را ندارند متوجه شوند که اگر به این تفاهم‌نامه پایبند نباشند، راه و نظر دیگری در مقابل آنها قرار خواهد گرفت که در آن، امتیازاتی سنگینتر از دشمن ستانده و امتیازات کمتری داده خواهد شد آقا جان؛ ما در پیام شما تدبر و تفکر نکردیم ای کاش این بار سنگین تفکر و تدبر را بر عهده‌ی ما نمی‌گذاشتید ما شخص‌پرستی و حزب‌بازی و کینه‌های انتخاباتی را فراموش نکردیم نه اینکه نمی‌توانستیم در واقع نخواستیم احساس کردیم موقعیت خوبی برای زدن رقیب است که نباید از دستش بدهیم یکی رای منفی جلیلی را، نه به جهت هم‌نظر بودن با شما، بلکه به جهت جنگ‌طلبی و میل به ادامه‌ی جنگ تا نابودی زیرساختها تفسیر می‌کرد و قشر خاکستری را از او می‌ترساند و دیگری رای مثبت قالیباف را به ترس و عافیت‌طلبی و فراموشی آرمانها و در مخالفت با نظر شما تفسیر می‌کرد و نیروهای انقلابی را از گرد او می‌تاراند بله آقا جان زیادی به ما حسن‌ظن داشتید ما «آن»ی که باید باشیم، نبودیم کم‌کاری ما را ببخشید و حلالمان کنید @yousofnaseri
واکنش قاطع قالیباف به دروغ الزام واردات محصولات آمریکایی، آنها بی‌ اعتمادی می‌کارند و حرف‌های بی‌ارزش صادر می‌کنند! 🔶رییس تیم‌ مذاکراتی ایران در واکنش به اظهارات آمریکایی‌ها مبنی بر خرید محصولات کشاورزی توسط ایران در حساب شخصی خود در شبکه ایکس نوشت: آمریکا به دروغ ادعا می‌کند که دارایی‌های آزادشدهٔ ما برای خرید محصولات کشاورزی آن‌ها صرف خواهد شد. عجب! 🔷 تنها محصولی که ما برداشت می‌کنیم، همان چیزی است که شما سال‌ها پیش کاشته‌اید: دهه‌ها بی‌اعتمادی! 🔶قالیباف با کنایه به سالها بی‌اعتمادی ملت ایران به آمریکایی‌ها نوشت: این محصول [بی‌اعتمادی] کاملاً ارگانیک، فراوان و بومی است. اما ظاهراً آمریکا فقط سویای تراریخته و وعده‌های عمل‌نشده و حرف‌های بی‌ارزش صادر می‌کند! اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
⁉️آیا رئیس مجلس می‌تواند به تنهایی جلسه مجلس را تشکیل ندهد؟ 🔻در قانون اساسی چنین اختیاری برای رئیس مجلس پیش‌بینی نشده است. 🔸مبنای حقوقی اداره جلسات مجلس در آیین‌نامه داخلی آمده است. طبق آیین‌نامه، رئیس مجلس وظیفه اداره جلسه را دارد، نه اختیار تعطیل کردن مجلس به تشخیص شخصی خود. از جمله: 🔻ماده ۱۰۲ آیین‌نامه داخلی مجلس: جلسات مجلس با حضور دو سوم مجموع نمایندگان رسمیت می‌یابد. یعنی اگر حد نصاب نباشد، جلسه رسمیت پیدا نمی‌کند؛ این ناشی از قانون است نه تصمیم رئیس مجلس. همچنین: 🔻ماده ۱۰۳ آیین‌نامه داخلی مجلس: رئیس جلسه پس از احراز رسمیت، جلسه را افتتاح می‌کند. این ماده نشان می‌دهد نقش رئیس، اعلام و اداره جلسه است؛ نه تصمیم‌گیری مستقل درباره اصل تشکیل یا عدم تشکیل آن. 🔸از طرفی در تاریخ ۱۷ خردادماه در خبرها خواندیم که: « سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از نامه رئیس مجلس به شورای عالی امنیت ملی برای برگزاری جلسات علنی صحن مجلس شورای اسلامی خبر داد. » 🔰نتیجه: شورای عالی امنیت ملی عملاً نقشی تعیین‌کننده در برگزاری یا عدم برگزاری جلسات علنی داشته است. به‌گونه‌ای که هیأت رئیسه مجلس خود را ملزم به رعایت نظر شورا و نهادهای امنیتی دانسته است. نیکزاد، نائب رئیس مجلس هم گفته: 🔸بنا بر مصوبه شورای عالی امنیت ملی تجمع یکجای مجلس پذیرفتنی نیست از این رو ما با هماهنگی رئیس مجلس، جلسات ۱۶ کمیسیون تخصصی را از اولین روز شروع کاری سال جدید یعنی ۱۶ فروردین بر بستر فضای مجازی آغاز کردیم و تا کنون بالغ بر ۱۵۰ جلسه با دولتی ها و بخش خصوصی داشتیم. ❌⁉️حال سوال اصلی این است: اینها را برخی نماینده‌هایی جنجال‌طلب هم قطعا میدانستند. پس چرا آدرس غلط می‌دادند؟ خدایا پناه میبریم به تو از شر شیطان رجیم... ✍️
هدایت شده از مهدیه شادمانی
🇮🇷«غوغای مجازی؛ هتاکی به مردان میدان، کار زینبی نیست!» حضرت زینب (س) در مدینه، پشت گوشی و زیر کولر ننشست تا در فضای مجازی علیه جهاد برادرانش سخن بگوید .....او در قلب طوفان ایستاد، هزینه پرداخت و علیه یزید قیام کرد. اما عده‌ای امروز دقیقاً در همان ورطه‌ی “جهل مقدس” ۱۴ قرن پیش گرفتار شده‌اند؛ همان‌هایی که به اسم دین‌داری، مردان میدان را می‌زنند و در فضای مجازی غوغای زینبی به پا می‌کنند. هتاکی به مردان میدان از پشت میزهای امن و زیر کولر، “کار زینبی” نیست؛ این عین عافیت‌طلبی است. وقتی جهاد شما فقط در “توییتر” و “ایتا” به هتاکی و نه نقد تعریف می‌شود، بدانید که تنها در حال بازی با واژه‌ها هستید، نه در مسیر حق. ✍️مهدیه شادمانی @drshadmani
پس از امضای یادداشت تفاهم میان ایران و امریکا، زورآزمایی جدید برای تعیین وضعیت در تنگه هرمز آغاز شده است. مطابق یادداشت تفاهم، تنگه ‘فقط’ به مدت 60 روز رایگان خواهد بود و پس از آن یک سیستم فروش خدمات میان ایران و عمان وجود خواهد داشت که منجر به دریافت هزینه خدمات از کشتی‌های عبوری می‌شود. عمان این موضوع را در بیانیه مشترک با ایران که روز 2 تیر صادر شد، پذیرفته است و جزئیات این مسئله تا 30 روز آینده نهایی خواهد شد. طی این مدت، عمان با فشار امریکا یک کریدور جنوبی برای عبور از تنگه اعلام کرده که ایران به هیچ وجه آن را نخواهد پذیرفت. از نظر ایران، در بازه زمانی 60 روزه عبور همچنان برای شناورهای تهدید کننده امنیت ایران ممنوع است و مسیر ورود و خروج به تنگه نیز از شمال و جنوب جزیره لارک عبور می‌کند و هیچ مسیر دیگری امن نخواهد بود. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز طی بیانیه‌ای این موضوع را رسما اعلام کرده است. طی هفته‌های آینده اگر مسئله فروش خدمات و کسب درآمد از تنگه به نتیجه نرسد، تنگه مجددا به طور کامل مسدود خواهد شد. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
❌گزارش‌های اطلاعاتی چینی نشان می‌دهد امریکا در حال کمک به تایوان است تا واحدهای پهپاد انتحاری برای حمله به شهرهای چین را توسعه بدهد. امریکا این الگو را در اوکراین علیه روسیه پیاده کرده و از آن راضی است. حملات اخیر پهپادی اوکراین به مسکو بسیار گسترده بوده است. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF