eitaa logo
جبهه سایبری عصای موسی'
35.3هزار دنبال‌کننده
39.5هزار عکس
39.7هزار ویدیو
144 فایل
☘می‌دانم که خدای متعال اراده فرموده، این ملت را به عالی ترین درجات برساند، اگر مقاومت کردید قله را فتح خواهید کرد #شهید_سیدعلی_خامنه_ای 🔷️آتش توهین و تحریف، حریف حقیقت نخواهد شد #شهید_رئیسی 🔶️بنای خداوند این است که این حکومت را جهانی کند #شهید_سلیمانی
مشاهده در ایتا
دانلود
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶 قالیباف: تفاهنمامه بر اساس اصل اقدام در برابر اقدام است/هر جا آمریکا به تعهدات خود عمل نکند، محال است جمهوری اسلامی ایران به تعهداتش عمل کند 🔹هر تعهدی که در تفاهم‌نامه پذیرفته‌ایم، بر مبنای اصل «اقدام در برابر اقدام» است. بند ۱۳ نیز دقیقاً بر همین اساس تنظیم شده است؛ به این معنا که اگر آمریکا به تعهدات خود عمل نکند، ما نیز اقدامی انجام نخواهیم داد. 🔹دشمن در پی آن بود که در کشور ما بی‌ثباتی و براندازی ایجاد کند. حتی برخی کشورهای دوست، در جنگ ۱۲ و ۲۰ روز نخست جنگ اخیر تصور می‌کردند کار جمهوری اسلامی تمام شده است. اما امروز شرایط به گونه‌ای رقم خورده که همه دولت‌ها و ملت‌ها توان و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به چشم دیده‌اند. 🔹موضع ما روشن است؛ هر جا آمریکا به تعهدات خود عمل نکند، محال است جمهوری اسلامی ایران به تعهداتش عمل کند. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
🔶بازیکنان تیم ملی والیبال ایران به مناسبت روز عاشورا و به یاد شهدای جنگ تحمیلی سوم، با مچ بندهای مشکی که مزین به شعار “ای ایران” بود، مقابل تیم ملی آمریکا سرود ملی جمهوری اسلامی ایران را خواندند. اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶با علی(ع) بودن هزینه دارد. 🔷هزینه ای که به وسعت تمام تاریخ است. (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
103.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♥️🕊🌱ســـــوره واقــعه با صـــدایِ دلنشین و گـــرمِ 🎙امیـــرحسیـــن ســـاجــدی ☘به نیت فرج مولامون🤲مردم غزه و مخصوصاً شهدای عزیزمون و حاج قاسم عزیز و در آخر شهید مظلوم رئیسی عزیز و مغتنم و یاران با وفایش.. 🔶🔷اجازه بدید توی فضای خونه ها تون پخش بشه.. (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
942.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
😔حاج آقا هارداسان؟ شب جمعه ای یادی کنیم از آیت الله شهید رئیسی عزیز و مغتنم☘ ♥️هرکی میتونه یه حمد و سوره و یه آیت الکرسی،آخرشم یه صلوات،برای شهید جمهور و یارانش بفرسته و نشر بدید تا همه تو ثوابش سهیم باشیم🙏ممنونم..ایشالا که شب اول قبر همین شهدا به فریادمون برسن🤲 (Ⓜ️)@MOSES313STAFF
🔺هرچه جلیلی و امثال جلیلی به سکوت خود ادامه دهند، طرفداران آنها رادیکال تر میشوند. اینکه میگوییم لازم است جلیلی روشنگری کند، علت آن، ترویج روز افزون این دیدگاه مخرب و تقابل با نیروهای نظامی کشور است. جامعه ای که به سوی تقابل با جان فدایان خود برود، شلیک به پای خود کرده است! @Ansari_rahim
✍رسانه‌ی رسمی معاونت سیاسی سپاه در یک خبر عنوان کرد که آقای حاجی‌ صادقی نماینده‌ی رهبری در سپاه با سعید جلیلی دیداری داشته و در اون آقای جلیلی گفتند که معنی «علی‌الاصول نظر دیگری داشتم» این نیست که رهبری با مذاکره مخالف بوده، همچنین کسانیکه رای مثبت به تفاهم‌نامه دادند از سر خیرخواهی و با نظر کارشناسی بوده و نقدی هم به افشای اسناد محرمانه توسط یک نماینده داشتند. https://eitaa.com/basirat_fa/97371 🔶ما خوشحال و متعجب شدیم که آقای جلیلی بعد از صد روز بالاخره حرف زدند، اون هم وحدت‌ آفرین. 🔷دیری نپایید که کانال رسمی آقای جلیلی تکذیب کرد و گفت مشی دکتر جلیلی در این مدت ورود نکردن به مسائل روز به صورت عمومی است، به عبارتی آقای جلیلی قصد هیچگونه تبیینی برای مردم ندارند. https://eitaa.com/saeedjalily/13744 🔶فقط خواستم بگم فردا روزی که آقای جلیلی دوباره احساس تکلیف کردند و برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شدند، به حرفهای آقای ثابتی اعتنا نکنید و ملاکتون فقط رسانه‌ی رسمی آقای جلیلی باشه. ادامه👇
جبهه سایبری عصای موسی'
✍سخنی با آقای جلیلی: ما خیرخواه شما هستیم، طرفدار شما بودیم، بنظرم ۴ ماه صبر کردید در جنگ تحمیلی چیزی نگفتید که حامیانتون همه رو تخریب کنن، و شما حرفی نزدید که در جامعه سفید بمونید، سکوت رو اولویت خود قرار دادید که آبروی خودتون رو برای نظام مقدس جمهوری اسلامی خرج نکنید، حداقل آبروی خودتون رو برای خودتون حفظ کنید، ثابتی رسما کنشگری‌ها و کارهای خودش و چند نماینده دیگه رو به ریش شما بست. (۳۰ ثانیه آخر رو ببینید) 🔶سخنی با ثابتی: کسی که فحش نمیده، اما دیدید انتقادات به سکوت آقای جلیلی درسته؟ حتی خودشون هم اعلام کردند که قصدشون فعلا سکوته. کاسه داغتر از آش نشید و با دروغ‌ پردازی مردم رو فریب ندید. 🔷سخنی با طرفداران آقای جلیلی: مگه آقای جلیلی از اعضای شعام نیست؟ چرا ایشون نمیخوان یا نمیتونن به جزئیات ورود کنند، اما از سایر اعضای شعام توقع دارید، تمام مسائل دیپلماسی و مذاکره رو به ریز جزئیات برای مردم تعریف کنند؟