❌مجوز آمریکا به اسرائیل برای نقض بند اول تفاهمنامۀ واشنگتن و تهران
🔹وزارت خارجۀ آمریکا در بیانیهای تفسیری از توافق میان لبنان و اسرائیل ارائه کرده که کاملاً با اظهارات بنیامین نتانیاهو همسو است و دست رژیم را برای نقض بند اول تفاهمنامه با ایران را باز میگذارد.
🔹وزارت خارجۀ آمریکا در بیانیهای تصریح کرده است: این توافق روندی روشن و تعریفشده برای احیای حاکمیت لبنان، خلع سلاح حزبالله و برچیدن زیرساختهای اسرائیل ایجاد میکند و به اسرائیل اجازه میدهد تا بعد از حذف تهدید علیه شهروندانش به مرزهای خودش بازگردد.
🔹این بیانیه کاملاً با اظهارات نتانیاهو همسو است که گفته عقبنشینی کامل از خاک لبنان تنها بعد از «حذف تهدید در شمال» و خلع سلاح کامل حزبالله صورت خواهد گرفت.
🔸این بیانیه نقض آشکار بند اول یادداشت تفاهم میان آمریکا و ایران که واشنگتن را به حفظ آتشبس در همۀ جبههها از جمله لبنان متعهد و ملزم میکرد، بهشمار میرود.
اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
الله اکبر
✊ نیروی دریایی سپاه به تجاوز و عهدشکنی آمریکا پاسخ داد
روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
بسم الله قاصم الجبارین
فَمَنِ اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ فَاعْتَدُوا عَلَيْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ ۚ
🔹️به دنبال نقض آتشبس رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، ساعاتی پیش رژیم پیمانشکن آمریکا نیز مانند همیشه دست به نقض تعهدات خود زد و به بهانههای مختلف از تردد یک کشتی متخلف از مسیر غیرمجاز در تنگه هرمز به حمله هوایی به سواحل جمهوری اسلامی ایران اقدام کرد.
🔹️نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این تجاوز نقاط استقرار ارتش ترورستی آمریکا در منطقه را مورد اصابت قرار داد.
🔹️بر اساس بند ۵ تفاهم نامه اسلام آباد ترتیبات کنترل عبور و مرور در تنگه هرمز با جمهوری اسلامی ایران است؛ لکن آمریکا با تحریک جهات مختلف در صدد تخلف از این تعهد بود که پاسخ لازم داده شد و من بعد چنین خواهد بود. در صورت تکرار تجاوز، پاسخ ما گستردهتر از این خواهد بود.
اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
هدایت شده از جبهه سایبری عصای موسی'
☘السَّلامُ عَلَيْکَ يا رَسُولَ اللهِ وَ رَحْمَةُ اللهِ وَ بَرَکاتُهُ اَلسَّلامُ عَلَيْکَ يا مُحَمَّدَ بْنَ عَبْدِاللهِ
🔷سلام بر تو باد ای رسول خدا و رحمت خدا و برکاتش، سلام بر تو ای محمد بن عبدالله
☘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلَیْهِ وَعَلی اَهْلِ بَیْتِهِ الاَئِمَّةِ الطَّیِّبینَ
🔶خدایا درود فرست بر او و بر خاندانش امامان پاکیزه..
☘السَّلامُ عَلَيْكَ يَا أَمِيرَ الْمُؤْمِنِينَ، عَلَيْكَ مِنِّي سَلامُ اللّٰهِ أَبَداً مَا بَقِيتُ وَبَقِيَ اللَّيْلُ وَالنَّهارُ
🔷سلام بر تو ای امیر مؤمنان، از سوی من، همیشه سلام خدا بر تو باد تا باقیام و شب و روز باقی است.
☘اللَّهُمَّ صَلَّ عَلَى فَاطِمَةَ وَأَبِيهَا و اُمِّها وَ بَعْلِها و بنيها وَ السِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فِيهَا بِعَدَدِ ما اَحاطَ به عِلمُك
🔶پروردگارا، درود فرست بر فاطمه و پدر و مادر بزرگوارش، و همسر گرامیاش و فرزندان عزیزش، و آن رازی که در وجود او به ودیعه نهادی، به تعداد آنچه دانش تو بر آن احاطه دارد.
☘اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا مُحَمَّدٍ الْحَسَنَ بْنَ عَلِی وَ رَحْمَةُ اللّهِ وَ بَرَکاتُهُ
🌱 سلام بر تو اى ابا محمد حسن بن على و رحمت خدا و برکات او
☘اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ (اَبَداً) ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ
🔷سلام بر تو اى ابا عبداللّه و بر روانهائى که فرود آمدند به آستانت، بر تو از جانب من سلام خدا باد همیشه تا من زنده ام و برپا است شب و روز و قرار ندهد این زیارت را خداوند آخرین بار زیارت من از شما
☘اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ
🔶سلام بر حسین و بر على بن الحسین و بر فرزندان حسین و بر اصحاب و یاران حسین
☘اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا علی ابْنِ موسَی الرِضا(علیه السلام)
☘اَلسّلامُ عَلَیْکَ یا صاحِبَ الزَّمان (عجَّلَ الله تعالی فرجه الشریف)
هدایت شده از جبهه سایبری عصای موسی'
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
☘سلام على آل يس
☘السلام عليك يا داعی الله
در#کانال_سایبری_عصای_موسی چه
می گذرد..؟!
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
هدایت شده از جبهه سایبری عصای موسی'
484.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
☘مَولاتی یا فاطمه😔
#کانال_سایبری_عصای_موسی
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶 کلیپ: استیصال دشمن را نباید رها کرد و به او نفس تازه بخشید!
اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
هدایت شده از جبهه سایبری عصای موسی'
✍سطح تحلیل رو ببین خدایی
🔶چسبیده به رنگ سبزش، یه ساعت صغری کبری میچینه، نمیبینی تیک دوم خورده؟
🔷خب پیام رو برای خودش فرستاده که نگهش داره دیگه
🔶بعد رائفی گفته وای بیطرفان چقدر نکتهی دقیق و حیرتآوری گفته، سریع فرستاده تو کانالش.
🔷این متفکرین، برای انتخابات شورای شهر هم ثبتنام کردن، قراره تهران رو بسازن😂
🔶.. و شایدم پیام کانالیه که این نماینده ها توش عضو هستن..
اینجا برای هر پیامی کمی تامل کنید👇
(Ⓜ️)@MOSES313STAFF
هدایت شده از علی زکریائی | بیناشو!
- دیپلماسی خراب کردنش به چیه؟
+ وا دادن
- دشمن چی میخواد از دیپلماسی؟
+ وا دادن!
- چی باعث میشه حمله کنه؟
+ وا ندادن!!
- پس الان دیپلماسی خراب کرده؟
+ نه... وا ندادن...
تجربه ثابت کرده وقتی دشمن
«سر میز» به خواستهش نمیرسه
میزنه «زیر میز»
حسین جانِ دارابیم.🍁