مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
درسته ولی ما هنوز دوستای دوساله ایم ول نمیکنیم همو که به این راحتی=) #ازدیدِدوربینم #هفتاییمون
(در حال ساختن مدل های باحال از دستامون اخرم اونی که میخوایم نمیشه🤏😂)
با چیزایی که دوس دارم شوخی نکنید👩🦯
من آدمی نیستم که به در بگم دیوار بشنوه یهو یچیزی میگم دیوار خراب رو رو سرت عزیزدلم:)🤏
من آدمی نیستم بتونم راحت گریه کنم
حتی تو موقعیت های دعوا هم الکی بحثو میبرم سمت خنده
ولی اگه دیدی گریه کردم بدون خیلی فشار رومه خیلی:)
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
7.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما به خودمون رحم نمیکنیم میخوای خدا رحم کنه؟:)
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برادر دلقک میگه بفرما خرما بخور🤣
#ازدیدِدوربینم
هدایت شده از انتهایِخیابانِکشوردوست=)
اشک تاوانیست که چشم ها باید بابت درست ندیدن بپردازند..=)!