مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
گنبد طلایی سردشم قشنگه=)
زندگی اگه قشنگ بود ک من و رفیقم الان اینجا بودیم داشتیم این مداحی رو گوش میدادیم:)
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
شب بخیر به تویی که کسی بهت شب بخیر نمیگه(=
شب بخیر به تویی که کسی بهت شب بخیر نمیگه(=
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
احسان یاسین بشم علی قلیچ شدن بلدی؟
#رفاقت