مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
احسان یاسین بشم علی قلیچ شدن بلدی؟
#رفاقت
کاش من تو پاییز جا میموندم.
با اینکه پاییز قشنگی نبود ولی دوسش دارم
پاییز داره بی سرو صدا میره و دلم براش تنگ میمونه:)