هدایت شده از . کنج خیال .
واسه اولین یلدایی که یه نفر دیگه هم اینجا باهام انار دون کرد ...
احسان یاسین اومده تلوزیون داره لونا رو میخونه
حالا اطرافیانم:
داداشم: اعععع بهارررر احساننننننن
مامانم:اع عشقت این آهنگش جدیده من اینستاشو دارم
خواهرم:بهار اون اقاعه پشتش چرا اینطوری دست میزنه؟
بابام:چقدر آهنگش زشته
عموم:این همونیه که تو عصر جدید بود؟
من:احسان چرا داره قر میده؟
زینب: بهار احسان رد داده
فرض کن
از روز خورشیدش را بگیرند
و از ماه آسمان را
از خواب هرچه رویا را
و از پرنده پرواز را
چه میماند؟
منِ بدونِ تو هَمانم :)
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
کاش همچی مثل ۳۰ ام آذر سال پیش بود=)
ای کاش زندگی همش ای کاش نداشت:)