آدم دلگیر
زیباتر مینویسد
انگار قلم با رنج ها عجین شده است.
هرکه رنجیده خاطر تر، نویسنده تر ...:)
اینکه آدم یك جهان تنهاست بعضی وقتها،
قصهای غمگین ولی زیباست، بعضی وقتها!
هرچه با لبخند پنهان میکنی اندوه را،
ماه پشتِ ابر هم پیداست، بعضی وقتها..
خندهٔ شیرینِ گل، یا گریهٔ تلخِ گلاب؟!
مرگ بیش از زندگی با ماست، بعضی وقتها..
برگی از سرشاخهای افتاد و چیزی کم نشد!
زندگی اینقدر بیمعناست، بعضی وقتها..
فرض کن سنجاقکی بر آب، گاهی هم نشست..
یا برایِ پر زدن، برخاست، بعضی وقتها!
قدرِ شادیها و غمها را بدان! این لحظهها،
آخرین غمها و شادیهاست، بعضی وقتها.. :))