خندهٔ شیرینِ گل، یا گریهٔ تلخِ گلاب؟!
مرگ بیش از زندگی با ماست، بعضی وقتها..
برگی از سرشاخهای افتاد و چیزی کم نشد!
زندگی اینقدر بیمعناست، بعضی وقتها..
فرض کن سنجاقکی بر آب، گاهی هم نشست..
یا برایِ پر زدن، برخاست، بعضی وقتها!
قدرِ شادیها و غمها را بدان! این لحظهها،
آخرین غمها و شادیهاست، بعضی وقتها.. :))
گرچه دلتنگی ندارد چارهای؛ شادم که اشک،
قدری از دلتنگیِ من کاست، بعضی وقتها ..
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
ماه من شو!:) #ازدیدِدوربینم
همچنان اینو میبینم ذوق میکنم👩🦯
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
میشه بیاید پیویم بگید چه چیزایی اعتکاف ببرم؟👩🦯 @Im_Bao
خیلی ممنونم از همتون=)))))))))))
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
خیلی ممنونم از همتون=)))))))))))
همرو جواب میدم صبور باشید یزره خیلی زیاده👩🦯
اگه این پیام رو میبینید به نیت شما زیارت عاشورا خونده شده.✨🌱
#ازدیدِدوربینم