eitaa logo
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
660 دنبال‌کننده
928 عکس
582 ویدیو
6 فایل
به‌نامِ‌او ☫ . مأوا؟پناهگاه(: اینجا؟پناهگاهِ جانِ من(: . جهانم بدون حـسـیـن الف ندارد … :) . « @Im_Bao »←من‌ .
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
"آشوب جهان و جنگ دنیا به کنار .. بحران ندیدن تو را من چه کنم ؟ :)" @farsitweets
سلامُ علیکم(:
برف چه قشنگها.
وقتی که مهربانی از آن سر نمی‌زند، از سینه قلبِ یخ‌زده را دربیاورید!
برف بارید به این شهر؛ کجایی بی من؟! کاش سردَت نشود.. دل‌نگرانم! برگرد!:)))
حوصلتون سر رفته؟بزنید شبکه سه. سه تا آدم گنده رفتن برف آوردن وسط برنامه دارن برفو شیره میخورن
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
حوصلتون سر رفته؟بزنید شبکه سه. سه تا آدم گنده رفتن برف آوردن وسط برنامه دارن برفو شیره میخورن
بعد مجری خیلی جدی به دکتر مهمونشون میگه بزنم به تخته رنگ و روت وا شده بزنم به تخته صورتت ماه شده👩‍🦯
فکت: اون باهات مهربونه چون آدم مهربونیه نه چون دوست داره:)
تا بحال " آدم بغلی " دیدید؟ آدم های بغلی دو نوع اند! یک دسته که قسمت عام ماجرا هستند توی آدرس دهی مورد نظر افراد هستند، یعنی مثلا مپرسن " دختر شهین خانوم کدومه؟ " و شما جواب می دهید " بغلی " این دسته آدمهای بغلی گاها این طورند که همیشه شخصِ در حاشیه ی ماجرا هستند و صرفا به عنوان شاخص کاربرد دارند! مثلا میپرسند "اون دختر خوشبخت کجاست؟ " شما در جواب می گویید " بغلی اون دختر لاغره " همانطور که ملاحظه می کنید اینجا "دختر لاغره " به عنوان " آدم بغلی" مورد استفاده ابزاری قرار گرفته و از بدشانسی اش حتی اگه مو بلند و چشم درشت باشد باز یک " آدم بغلی" بیش نیست که حالا به هر دلیل هرگز اون شخص اصلی و اون دختر خوشبخت نیست! به هر حال، من با این دسته از آدم های بغلی کاری ندارم، پس برویم سر اصل تعریف "آدم بغلی"ِ نوع بعد این آدم ها به شدت، به معجزه ای به اسم " بغل کردن " معتقدند. اگر رفته باشند خودشان را از کوه پرت کنند پایین، یک خرس پیدا شود بغلشان کند، منصرف میشوند از مردن . خیلی خوب توی هر سایز از بغلی، بغل می شوند ! دسته بالای "بغلی" ها را مطمئن نیستم ولی قطعا توی این دسته از "بغلی" های قرار دارم و اعتقاد دارم با اینکه " ماچِ یار بر هر درد بی درمان دواست" ولی قطعا " بغلِ نطلبیده مراد است " مروری بر دوستانی که دارم برایم ثابت میکند که "بغل"ِ دوست هم طراز با اخلاقیات باعث ماندگاری دوستیها شده! مثل بعضی ها که وقت بغل کردنش آدم حس میکند یک بالش پر قو را در آغوش گرفته! بعضی ها هم حسابی "خوش بغل" هستند. مثلا وقتی که اینقدر خوب در بغل همدیگر جا میشویم پس حتما هم میتونیم برای همدیگه رفیقای خوبی هم باشیم:)
هدایت شده از انتهای‌ِخیابان‌ِکشوردوست=)
من یک عدد آدم بغلی هستم=)))