مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
بچها بازم عکس شم میخوام تمام اشخاص تو این عکس تحلیل کنم با ما همراه باشید🤣😭
خب از سمت راست شروع میکنیم آقای زاکانی با کلاه پدربزرگشون دارن یه شعارایی میدن که جای خانواده اونجا نییسس😭🤣
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
بچها بازم عکس شم میخوام تمام اشخاص تو این عکس تحلیل کنم با ما همراه باشید🤣😭
نفر بدی اون آقاهه که کلاه سرشه ترسیده ولی به رو خودش نمیاره👩🦯
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
بچها بازم عکس شم میخوام تمام اشخاص تو این عکس تحلیل کنم با ما همراه باشید🤣😭
بریم نکته جذابببببببب که خودم عاشقشم آقاهه که داری تلفن حرف میزنه.
خب خانومِ گلشون تماس گرفتن .
محتوای تماس میگم براتون:
حاج خانوم:الوو . سلاممم. زدن کنارتونو؟ بهم بگو دوستمم دارییی
حاجاقا: حاج خانوم نمیشه اینجا کنار آقای زاکانی ام زشته.
حاج خانوم:ینی دوسم ندارییی؟
حاجاقا:چرا عزیزمم ولی اینجا نمیشه.
حاج خانوم: خب برام میووو کن.
حاجاقا:زشته خانوم.
حاج خانوم:اع زشته ایشالا یه ترکش بخوره وسط فرق سرت
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
بچها بازم عکس شم میخوام تمام اشخاص تو این عکس تحلیل کنم با ما همراه باشید🤣😭
بریم نکته جذابببببببب که خودم عاشقشم آقاهه که داره تلفن حرف میزنه.
خب خانومِ گلشون تماس گرفتن .
محتوای تماسو میگم براتون:
حاج خانوم:الوو.سلاممم. زدن کنارتونو؟
حاجاقااا بهم بگو دوستمم دارییی
حاجاقا:حاج خانوم نمیشه اینجا کنار آقای زاکانی ام زشته.
حاج خانوم:ینی دوسم ندارییی؟
حاجاقا:چرا عزیزمم ولی اینجا نمیشه.
حاج خانوم: خب برام میووو کن.
حاجاقا:زشته خانوم.
حاج خانوم:اع زشته؟ ایشالا یه ترکش بخوره وسط فرق سرت.
هيتلر برا کشتن این حرومیا،یهودیا
بهشت میره که هیچی الان دستِ راستِ رهبره . دارن باهم عشق میکنن بخدا شرط میبندم.👩🦯
بِه نامِ آفَرینَنده اَمنیت
درد عظیمی قلبم را در آغوش گرفته ؛
دردی از جنس خون ؛
خونی که آتش انتقام را در من شعله ور میکند ؛
آتشی که هیچوقت قرار نیست آرام بگیرد ؛
و آرامی که حالا در آغوش خاک است ؛
و خاکی که هیچوقت سرد نمیشود ؛
و سردیای که مانند تیر به عمق استخوان های جانم میخورد ؛
و جانم خسته از درد تن ؛
و تنی که برای وطن درد میکند ؛
و دردی که درمانش پادزهر است ؛
و پادزهری که زهر را از جان بیرمق خاورمیانه بیرون میکشد ، و به آن توان تازه میبخشد ؛
پادزهری به اسم ایران ؛
و ایرانی به وصف جان...
ایرانی که هامون است ؛
و هامونی که بخش عظیمی از آن را لاله فرا گرفته ؛
لاله هایی پیر و جوان ، قد و نیمقد ، کوچک و بزرگ ؛ لاله هایی به رنگ خون ؛ خونی که منشأ جوشیدن و گرم بودنش غیرت به وطن است!
و وطن و تن هایی که تا به ابد جان دارند
و این ایران تا به ابد جمهوری اسلامی باقی میماند..!
#نورانوشت