eitaa logo
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
665 دنبال‌کننده
928 عکس
583 ویدیو
6 فایل
به‌نامِ‌او ☫ . مأوا؟پناهگاه(: اینجا؟پناهگاهِ جانِ من(: . جهانم بدون حـسـیـن الف ندارد … :) . « @Im_Bao »←من‌ .
مشاهده در ایتا
دانلود
بچها بازم عکس شم میخوام تمام اشخاص تو این عکس تحلیل کنم با ما همراه باشید🤣😭
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
بچها بازم عکس شم میخوام تمام اشخاص تو این عکس تحلیل کنم با ما همراه باشید🤣😭
خب از سمت راست شروع میکنیم آقای زاکانی با کلاه پدربزرگشون دارن یه شعارایی میدن که جای خانواده اونجا نییسس😭🤣
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
بچها بازم عکس شم میخوام تمام اشخاص تو این عکس تحلیل کنم با ما همراه باشید🤣😭
بریم نکته جذابببببببب که خودم عاشقشم آقاهه که داری تلفن حرف میزنه. خب خانومِ گلشون تماس گرفتن . محتوای تماس میگم براتون: حاج خانوم:الوو . سلاممم. زدن کنارتونو؟ بهم بگو دوستمم دارییی حاجاقا: حاج خانوم نمیشه اینجا کنار آقای زاکانی ام زشته. حاج خانوم:ینی دوسم ندارییی؟ حاجاقا:چرا عزیزمم ولی اینجا نمیشه. حاج خانوم: خب برام میووو کن. حاجاقا:زشته خانوم. حاج خانوم:اع زشته ایشالا یه ترکش بخوره وسط فرق سرت
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
بچها بازم عکس شم میخوام تمام اشخاص تو این عکس تحلیل کنم با ما همراه باشید🤣😭
بریم نکته جذابببببببب که خودم عاشقشم آقاهه که داره تلفن حرف میزنه. خب خانومِ گلشون تماس گرفتن . محتوای تماسو میگم براتون: حاج خانوم:الوو.سلاممم. زدن کنارتونو؟ حاجاقااا بهم بگو دوستمم دارییی حاجاقا:حاج خانوم نمیشه اینجا کنار آقای زاکانی ام زشته. حاج خانوم:ینی دوسم ندارییی؟ حاجاقا:چرا عزیزمم ولی اینجا نمیشه. حاج خانوم: خب برام میووو کن. حاجاقا:زشته خانوم. حاج خانوم:اع زشته؟ ایشالا یه ترکش بخوره وسط فرق سرت.
تا تحلیلات بعدی خدافس.
خداروشکر بابت بارون.
هيتلر برا کشتن این حرومیا،یهودیا بهشت میره که هیچی الان دستِ راستِ رهبره . دارن باهم عشق میکنن بخدا شرط میبندم.👩‍🦯
بِه نامِ آفَرینَنده اَمنیت درد عظیمی قلبم را در آغوش گرفته ؛ دردی از جنس خون ؛ خونی که آتش انتقام را در من شعله ور میکند ؛ آتشی که هیچوقت قرار نیست آرام بگیرد ؛ و آرامی که حالا در آغوش خاک است ؛ و خاکی که هیچوقت سرد نمی‌شود ؛ و سردی‌ای که مانند تیر به عمق استخوان های جانم می‌خورد ؛ و جانم خسته از درد تن ؛ و تنی که برای وطن درد میکند ؛ و دردی که درمانش پادزهر است ؛ و پادزهری که زهر را از جان بی‌رمق خاورمیانه بیرون می‌کشد ، و به آن توان تازه می‌بخشد ؛ پادزهری به اسم ایران ؛ و ایرانی به وصف جان... ایرانی که هامون است ؛ و هامونی که بخش عظیمی از آن را لاله فرا گرفته ؛ لاله هایی پیر و جوان ، قد و نیم‌قد ، کوچک و بزرگ ؛ لاله هایی به رنگ خون ؛ خونی که منشأ جوشیدن و گرم بودنش غیرت به وطن است! و وطن و تن هایی که تا به ابد جان دارند و این ایران تا به ابد جمهوری اسلامی باقی می‌ماند..!
حلال کنید:)