eitaa logo
مبسا+
1.4هزار دنبال‌کننده
7.7هزار عکس
5.9هزار ویدیو
125 فایل
#ایران 🕊࿐჻ᭂ⸙🍃🌸🍃⸙჻ᭂ࿐🕊
مشاهده در ایتا
دانلود
ما هی برامون سوال بود این سلطنت طلبا چرا اینقدر تعطیلن نگو ساقی شون این بوده :))
790.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻چه کسی را از جنگ‌ میترسانید؟! من از بچگی تو جنگ بودم نگفتم ....
نامه سرگشاده ثابتی به عراقچی درباره مواضع منفعلانه اش با فاکس نیوز: از مواضع تان خجلت زده شدم/ مگر در مذاکرات قبلی با امریکا جز جنگ چه دستاورد دیگری داشتید که بازهم حرف از مذاکره میزنید؟/ چرا منکر مصوبه مجلس در تعلیق همکاری با آژانس شدید؟/ اگر میخواهید در سیاست خارجی مواضع متناقض با امام خمینی اتخاذ کنید از جایگاه تان استعفا دهید باسمه تعالی جناب آقای دکتر عراقچی وزیر امور خارجه سلام علیکم متن کامل مصاحبه تان با شبکه امریکایی فاکس نیوز را خواندم و از اینکه وزیر امور خارجه کشورم تا این حد منفعلانه صحبت کرده، خجلت زده شدم. متاسفانه روح حاکم بر سخنان شما در این مصاحبه، مانند سخنان دکتر پزشکیان در گفتگو با کارلسون بود و انگار شما باور کرده اید که ایران مجرم است و باید هرطور شده دل امریکا را به دست بیاورد! در حالیکه ما در موضع مدعی هستیم و این امریکا و اروپایی ها هستند که باید به عنوان مجرم، پاسخگوی اقدامات خصمانه شان علیه ایران باشند. جناب آقای عراقچی! در ادامه سوالاتی را مطرح میکنم که لازم است تا یکبار برای همیشه برای افکار عمومی به این پرسش ها پاسخ دهید؛ ۱. در ابتدای مصاحبه تان گفته اید که "در حال حاضر امکان مذاکرات مستقیم با امریکا وجود ندارد اما اگر آنها آماده یک گفتگوی برد برد (غیرمستقیم) باشند، آماده انجام آن هستم" ابتدا بفرمایید فایده مذاکرات غیرمستقیم اول تان در عمان و ایتالیا به جز غافلگیری و جنگ چه بود که حالا از آمادگی برای ادامه دادن همان مذاکرات ناموفق سخن میگویید؟ آیا جز این است که مشخص شد آن مذاکرات، یک عملیات مشترک فریب بین امریکا و اسرائیل برای غافلگیری و حمله به ایران بود؟ چرا همچنان بر ادامه آن مدل ناموفق اصرار دارید؟ ۲. در بخش دیگری از مصاحبه تان گفته اید که "آماده انجام هرگونه اقدام اعتمادساز برای اثبات صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران هستم" واقعا حیرت انگیز است که هنوز در فکر اعتمادسازی با کسی هستید که هیچ اراده ای برای فهم ماهیت صلح آمیز برنامه اتمی ایران ندارد و در حالیکه خودتان در جای دیگری از این مصاحبه تاکید کردید تاسیسات اتمی ایران با حمله امریکا دچار آسیبهای جدی شده، بفرمایید دقیقا در این اعتماد سازی جدید میخواهید چه چیزی را بدهید تا امریکای لجوج و نفهم متقاعد شود که ماهیت برنامه اتمی ایران صلح آمیز است؟ جناب عراقچی! اگر به اعتمادسازی هم باشد فکر نمیکنید بعد ۲۲ سال مذاکره  اتمی، این بار نوبت امریکاست تا برای ایران اعتمادسازی کند؟ چرا در منظومه فکری شما، همیشه ایران متهم است که به اندازه کافی اعتمادسازی نکرده و یکبار به این فکر نمیکنید که نوک پیکان مطالبه برای اعتمادسازی را به سمت غرب ببرید؟ ۳. در بخش دیگری از مصاحبه تان با نفی اصل تفکیک قوا و جایگاه مجلس، بر خلاف مصوبه اخیر مجلس مبنی بر تعلیق همکاری ایران با آژانس، گفته اید که "ما همکاری مان با آژانس را متوقف نکرده و همچنان به آن ادامه میدهیم" جناب آقای عراقچی! چرا چنین سخنی را بیان کرده و قانون تصویب شده توسط بیش از ۹۸٪ نمایندگان را نادیده گرفته اید؟ و برخلاف غربی ها که همیشه از مصوبات و جایگاه پارلمان هایشان به عنوان یک اهرم فشار بر ایران استفاده میکنند، شما مصوبه قانونی مجلس را منکر میشوید و در حقیقت دست خودتان را خالی میکنید؟ ۴.متاسفانه در بخش پایانی مصاحبه تان نص صریح سخن امام خمینی درباره ضرورت نابودی اسرائیل را نیز زیر سوال برده اید که باید پرسید مگر شما جز جایگاه حقوقی وزیر خارجه جمهوری اسلامی، جایگاه دیگری هم دارید؟ چنانچه این سخن تان به خاطر عدم آشنایی با منظومه فکری ایشان و یا یک اشتباه سهوی بوده لطفا خطای تان را اصلاح کنید و اگر هم بر چنین موضع غلطی اصرار دارید دلسوزانه پیشنهاد میکنم از جایگاه حقوقی تان استعفا دهید و سپس به عنوان یک کارشناس، هر موضعی خواستید اتخاذ کنید نه آنکه در جایگاه وزیرخارجه جمهوری اسلامی منکر مواضع بنیانگذار جمهوری اسلامی شوید! در غیر این صورت بنده و امثال بنده در مجلس سکوت نکرده و نخواهیم گذاشت به اسم وفاق، جمهوری اسلامی استحاله شود چرا که وحدت باید حول حقیقت و مبانی انقلاب باشد نه حول تحریف و استحاله انقلاب. در پایان بار دیگر یاد آور میشوم که ادبیات منفعلانه شما در این گفتگو ارتباطی با یک ملت پیروز نداشت که در ۱۲ روز توانست دو قدرت اتمی را تا حدی مستاصل کند که دشمنانش پیشگام آتش بس شوند، بلکه برعکس مواضع تان به گونه ای بود که انگار در این جنگ نابرابر آنها به همه اهدافشان رسیدند و این ما بودیم که شکست خوردیم و طبیعی است که چنین ادبیاتی درشان یک ملت مقاوم و پیروز نبوده و نیست. از خداوند متعال اصلاح مواضع و رویکردهای شما وسپس توفیق تان در مسیر خدمت به کشور را خواستارم. والسلام امیرحسین ثابتی منفرد نماینده مردم شریف ایران از حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، پردیس وشمیرانات
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 اعتراض شدید شهرام همایون به وطن‌فروشی رضا پهلوی؛ فرق شما با مجاهدین خلق (منافقین) در چیست؟! مدیر کانال یک: چه شده که ما به جایی رسیدیم، همان کسانی که به مجاهدین نقد داشتند که چرا با صدام همراه شدید امروز برای حمله به ایران متوسل به اسرائیل شدند؟! مشاور اول رضا پهلوی علنا از حمله به ایران حمایت می‌کند و گرا می‌دهد!
⁉️سیرکه🤡 اگر ایران نبود، الآن صدبار اعدامش کرده بودند ‼️
18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺‼️با این دولت اسرائیل که هیچ، بحرین و علی اف هم برای ایران شاخ و شانه خواهند کشید! وضعیت آخرالزمانی غزه و لزوم تجدید نظر درباره فهم منطقه علی علیزاده
8.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️خدا توفیق بده قدر این آقا رو بدونیم
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️اگر کسی گفت با امام خامنه ای هماهنگیم این و بهش نشون بدید .‌
هدایت شده از «مبسا»
🌹به مناسبت فرا رسیدن اربعین شهدای اقتدار ⭕️ دست نوشته ای از سردار شهید حاجی زاده خطاب به امدادگران کمیته امداد امام خمینی(ره) در همایش گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی: 📣 بسم الله الرحمن الرحیم 🔸 با احترام، آنچه از تعالیم اسلام و سخنان بزرگان می شود فهمید، خدمت به مردم و محرومین، جزء چند کار برجسته و با ارزش، نزد درگاه الهی به شمار می آید. 🔻 پس خواهران و برادران عزیز فعال در کمیته امداد امام خمینی (ره)، قدر خود و کارتان را بدانید و با سرلوحه قرار دادن مکتب سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و اخلاص در عمل، از لحظه لحظه عمر خود به خوبی استفاده کنید. برای بنده حقیر جامانده نیز دعا کنید. به امید پیروزی نهایی جبهه حق بر باطل امیرعلی حاجی‌زاده سرباز نیروی هوافضای سپاه 🌹شبتون شهدایی🌹 🌹 ┄┅┅┅┅🏴🇮🇷🏴┅┅┅┅┄ 🆔 eitaa.com/mabsaa •┈┈••••✾•🌿🏴 🌿•✾•••┈┈•
هدایت شده از «مبسا»
🔸 همکاران گرامی کمیته امداد امام خمینی (ره)، سلام! 🔹 دل‌ها بی‌قرار، چشم‌ها اشک‌بار، قدم‌ها استوار... اربعین، وعده‌گاه عاشقان است و ما، در این قافله‌ی دل، مهیای استقبال از زائران کربلا. 🔹 ستاد اربعین کمیته امداد، از پنجم ماه صفر(۸ مرداد ماه ۱۴۰۴) تا اربعین حسینی(ع)، مفتخر است که با ارائه اسکان رایگان در شهرهای مقدس نجف اشرف و کربلای معلی، پذیرای شما همکار گرامی و خانواده محترمتان باشد. 🔹 ثبت نام شروع شده، جا نمونی 🔸 ثبت نام از طریق سامانه مبسا به نشانی mabsa.emdad.ir 🌹 ┄┅┅┅┅🏴🇮🇷🏴┅┅┅┅┄ 🆔 eitaa.com/mabsaa •┈┈••••✾•🌿🏴 🌿•✾•••┈┈•
هدایت شده از «مبسا»
همکار گرامی سلام؛ ظرفیت جدید(محدود)ثبت نام اسکان رایگان در نجف و کربلا از طریق سامانه مبسا ایجاد شده است. اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند. برای ثبت نام کلیک کنید: Mabsa.emdad.ir